god dagens 28/12
God dagens. Vad har ni för planer idag?
Jag gick upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen, gick in och sov vidare till 11, duschade och har precis varit ute och gett hästarna lunch hösilage.
En vän ringde precis och frågade om jag ville hitta på något i eftermiddag, så det blir en roadtrip till Väla och Hööks :D Så hästarna får gå in lite tidigare idag, vid 15.00 men det gör inget, regnar och snöar konstant om vartannat hela tiden.
Och innan jag hämtar henne ska jag köpa snösulor, och hämta back on track täcket som nu har kommit, äntligen :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag sov till ca. 14.00 idag, eller tja, jag vaknade tidigare men låg kvar i sängen ett bra tag (jullov is the shit)^^
Sen har jag suttit vid datan med iFokus, bilddagboken och facebook och även gått ner till videobutiken och hyrt ''Unborn'' som jag ska se med Sonia (nonisaga på ifokus) lite senare ikväll :P Vi har väntat i nästan 10 månader på att få se den :O

Gokväll!
Jag har precis kommit på jobbet, ska jobba natt *zzz* Har en påbörjan till migrån så får se om jag står ut hela natten, ingen höjdare…
Jobbade natten som va oxå så sov länge i morse o va sen ut o skottade snö i kylan, -23. For till svärmor en sväng o spelade lite kort o provkörde hennes lånebil, va även förbi en av mannens kusiner o fikade lite. Sov en stund till nu ikväll o nu sitter jag här.