Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 652 ggr
Cilla89a
0

god dagens 27/12

God dagens, vad händre idag?

Jag gick upp 6.00, fodrade/släppte ut i gräshagen, sov vidare till 11, duschade och gick ut och gav hästarna lunch hösilage, +3 idag så snön/isen är så gott som borta, bara lite fläckvis kvar, skönt, så hästarna kan gå ute som vanligt.
Nu sitter jag här och glor, inget planerat alls idag, Brimad vilar ju så ingen ridning. Mocka och fixa stallet i eftermiddag innan hästarna ska gå in, men annars är det en vanlig slapp och ganska tråkig Söndag ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

ElinH
0

På förmiddagen red jag och en kompis ut på varsin av ridskeponnyerna och hade rent ut sagt skitkul. Haha, jaa så himla härligt att rida ut i all snö (har typ 30cm) det enda dumma är att det är -12 grader..  :P
Just nu sitter jag mest och är seg framför datan och väntar på att det ska bli kväll då jag och ett gäng kompisar ska ha filmkväll eller nått i den stilen :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

halloonsodaa
0

Gjorde iordning stallet vid 12. Sen hade jag dressyrträning kl kvart över 2 som gick superbra! Sen var altting klart i stallet så gick in och lata mig. Tog in hästarna vid halv 7 och nu sitter jag här och har rätt så tråkigt. Det var -9 här idag och det hade kommit väldigt mycket snö. Känns skönt att man slapp rida ut=)

Lindbygarden
0

Hej mitt i natten!

Fastnade framför Heroes efter att vi varit hos grannen på glögg.

Vi har flyttat om lite här hemma idag samt jag var ute på en halvlång promenix med Tjallepricken.. är lite halvmotiverad just nu.. trist att inte ha en ridhäst måste jag erkännaRynkar på näsan