godmorgon JULAFTON
GOD JUL på er allihopa. Här har strumpan tömts av lillkillen, lite julklappar och godis direkt på morgonen =)
Nu blir väntan väldigt lång innan han får öppna resten =)
Nu ska här lagas mat och stökas lite.
Hoppas ni får en helt underbar Julafton =)

God jul!
Har tillbringat morgontimmarna i stallet där vi alla hjälptes åt med utsläpp och mockning av hela stallet så Maria också ska få lite ledigt idag. ska hoppa in i duschen nu, Marias barnrumpa till man är inte så van vid snön eftersom han ju är från los angeles så han har hoppat runt i snön hela morgonen och sett till att vi andra också fått känna på lite snö. 41 år gammal

ska snart slå in julklapparna, inte hunnit med det än
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

God dagens.
Gick upp 6.00 fodrade/släppte ut i gräshagen, sov vidare till 10, duschade, gick ut med hunden och sedan mockade jag och fixade i stallet så det är klart!
Brimad får vila idag med, denna nedtrappningen går ju fint, höhö ;) Ridit en dag denna veckan
Har ju varit ganska fullt upp såhär dagarna innan jul, så jag skyller på att jag inte hunnit ;)
Men i alla fall, självaste julafton idag 

Nu ska jag strax ta och gå ner till tv:n och kolla på film, jag älskar jul filmerna dem sänder på tv:n på julafton, och sedan blir det lussekattsbak som jag aldrig hann med igår och sen blir det julfirande med familjen, med kalle anka, julmat, julklappsöppning m.m, m.m.
GOD JUL på er allihopa, hoppas ni får en fin jul!
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Go kväll mitt i natten typ!
Hoppas ni haft en underbar dag! Vi har varit i mörbylånga och firat med min mamma, styvfar, syrran med hennes barn. Har varit jättetrevligt!
Nu ska jag ut till mina småtroll där ute.. Natti natti!
God natt ;P
Jag startade mitt julfirande redan i förrgår genom att köra upp hästen 10 mil i snöstorm till mina föräldrar. Hon blev så glad att hon sprang in i stallet till sina små ponnykompisar :)
Haft en trevlig julafton med familjen. Startade morgonen med att föräldrarnas vovve stampade mig i ansiktet kl 6, sen kl 9 igen och då gick jag upp. Ut i stallet och mocka för pållarna och sen upp i hagen och ta lite kort -tyvärr dog batteriet på kameran så jag kan varken ta fler bilder eller ladda över dem till datorn -är så arg på mig själv för att jag inte tog med laddaren. Sedan fick jag rycka ut på fm och åka till min syster som lovat att mocka för sina inackorderingar men nu låg hon sjuk så jag fick åka dit och fixa för dem.
På kvällen har vi haft mormor, moster och farmor här och har ätit massa. Jag har fått jättefina julklappar så jag är sån nöjd så.. Nu blir det sängen :)
God Jul allihop