Gomorgon dan före dan!
Gomorgon gänget!
Vad har ni för er såhär i sista stunden innan julafton? Jobbar ni än eller går ni sista dagen i skolan? Jobbar ni julhelgen?
Jag jobbar till 13:15 idag o ska sen springa o köpa en sista julklapp o sen åka till Zickan o ta en tur på skidorna. I kväll ska vi till svärmor o ha uppesittarkväll med knäckkok, rim o bingolotto, brukar vara jätte mysigt!
I morgon jobbar jag i ponnytravstallet o likaså på juldagen, ska bli så mysigt! O de är så perfekta tider, åker dit till 7 o är klar vid 9-halv 10 så då har man ju hela dagen kvar.
Hoppas ni får en trevlig dag!
God morgon!
Här är massoooor att göra därför lyser jag med min frånvaro. Ska nu fixa köttbullar och skinka!
Ha en underbar dag!
godmiddag !
Jag ska ut till stallet i em och ta hand om min inte helt friska häst. Har även insläppet så blir att ta in resten av alla ute i stallet.
Ska även inhandla de sista julklapparna tills imorgon! :)

God dagens.
Lille julafton idag :D
Gick upp 5.40 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen, och mockade sedan direkt. Sov vidare till 9.00, duschade och sedan for hela familjen mot stan, handlade julmat, köpte de sista julklapparna så nu är allt fixat och klart, skönt! Hur vansinnigt långa köer som helst överallt!
Kom hem vid 14.00, gav hästarna lite sent lunch hösilage, åt själv frukost i form av mc donalds, fy skäms, men det är ju jul, kan man skylla på det? ;)
Ska strax ut och fixa klart stallet, rulla in ny hösilage bal, väga hösilage, blanda betfor, sopa m.m och sedan ta in hästarna vid 16.00.
Brimad får vila idag.
Resten av dagen blir relativt lugn, det blir lite lussekatt och julgodis bak och sedan uppesittarkväll med bingolotto, tradition här hemma ;) myys.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Jobbade extra inatt, 2 a natten på raken. Är ledig i kväll men går i morgon på 4 nätter på raken dvs jag gör 60h denna veckan, puh. Har 4 julklappar att fixa i ordning här hemma och sen ska man hinna andas med. Har dock hunnit rida ut i djupsnön med alla barnen. Är så impad av min Gulan som hade ett barn framför mig i sadeln samt Ida på släptåg i långt snöre med ena sonen på henne. Vi skrittade på vallen medan Therese o Tara travade runt. Lugnt o sansat gick hon där med sin dubbla ryttarbörda som om hon förstod vad hon hade på ryggen. Älskar den hästen