Godag 22/12
Godagens!
Vad har ni för planer idag?
Jag klev upp vid halv 9 o körde igång en tvättmaskin o gick ut med vovven. Blev bara en kort tur då de är -20 här o vovve gillar inte kyla trots täcken 
Åt lite frukost o kollade lite på nätet, tog hand om tvätten o vek lite som va torrt. O nu sitter jag på jobbet, jobbar till 15 o sen ska jag till en kompis o hälsa på en sväng.
Ja de e väl min dag lite kortfattat 

God dagens.
Jag gick upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen, sov vidare till 10.00 bytade om och gick ut i stallet, mockade och fixade och sedan red jag Brimad, skrittade ner till fältet och körde enbart lite travarbete, red mest på en stor 8-volt för att ställa/böja. Tog en stund innan han kom ner på jorden eftersom vi mötte en hel hög med rådjur och två älgar på vägen dit, så han var ju lagom spänd och livrädd. Men efter en stund slappnade han av och kändes fin. Var ute drygt 35 minuter.
Vi kör ju som sagt nedtrappning denna veckan :)
Sen fick hästarna gå ut i hagen igenoch båda fick lunch-hösilage.
In snabbt som attans, duscha och sedan vid 12.30 körde hela familjen in till stan, åt bla lunch på thai restaurang, mums!
Kom precis hem, ringde till butiken jag beställt fodrat Back on track stalltäcke ifrån samt Back on track haskydd, och frågade varför det inte kommit trotts att det gått 3 veckor sedan beställningen! Och anledningen var att på deras dator stod det att det redan var skickat, SUCK! Så imorgon ska täcket skickas, haskydden var slut, så dem ska skickas nästa vecka när dem får hem nya.
Men det lär ju dröja nu innan det kommer eftersom det är en hel hög med röda dagar nu.
Aja, den som väntar på något gott ;)
Ska strax ut och ta in mina hästar som mer eller mindre ser ut som snögubbar ;) Haha, oväder väntas i skåne, ska komma uppåt 1 dm snö :O Hoppas att det inte blir alltför illa, för imorgon måste jag in till stan och köpa klart julklapparna till syster och pappa, mammas är redan färdigt.
Men, men. Resten av denna dagen blir lugn.
Medarbetare på Dressyr.ifokus