God dagens 20/12
God dagens..
Vad har ni för planer idag?
Jag gick upp redan 5.00 och fodrade/släppte ut, och mockade och fixade i stallet, sov vidare till 8.00 då mamma väcker mig och säger att vi inte ska köra till Väla idag som vart planerat, buhu :/ Har kommit ännu mer snö under natten och enligt nyheterna ska man absolut inte ge sig ut på vägarna, här i Skåne i alla fall. Känns ju lite överdrivet, men så är det i Skåne, kommer det ½ cm snö så är det "snökaos" ;) Nu har vi uppåt 4 dm och vägvärket skriver; "STANNA INNE"
Haha, ärligt talat.
Så det blir inget Väla idag inte :/
Har legat och kollat på film på min laptop sedan 8.00, precis duschat och varit ute och gett hästarna lunch hösilage.
Brimad har vilodag idag.
4:e advent idag, det ska pysslas här hemma idag, bakas och granen ska pyntas.
Och ikväll blir det advents fika :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
hello
här ska det bakas och pyntas granen, hage e redan fixad och idag är första dagen som gabbie och garcon inte går ihop! Hoppas det ska gå bra!
God middag..
Lång sovmorgon idag.. Jag ska ta in hästarna idag så jag har en lugn förmiddag hemma. Känner mig inte fräsch alls av nån anledning, mår illa och är alldeles skakig -skitjobbigt.. Tänkte först att jag hade sovit för länge och fått blodsockerfall XD men jag vet inte.. Hoppas det går över fort..
-uppdatering; det gick INTE över -blev en snabbrusning in till toaletten och spy… vafaaaaan ><

Goddag
Kom just hem från stallet, Ridsport har varit där och gjort nåt reportage. Jag höll mig undan från linsen så mig får ni inte se i tidningen ;)
Om 2 timmar kommer hovis så det blir ännu en tur till stallet idag och om 4 timmar kommer transporten =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#2 De befarar ju ngn riktigt stygg maginfluensa i vinter,. Var räd om dig o vila!
#3 Bilder på nya lyxåket sen då!
En vybild ifrån idag!