Godmorgon19/12 2009
Vad ska folk hitta på idag?
själv ska jag förhoppningsvis komma iväg och handla litet mat till julmiddagen på måndag, samt få slängt litet pappersåtervinning, glas mm.
Sen blir det nog stallet sent ikväll.
Massor som ska göras nu :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

det är den 19/12 idag ;)
God dagens i alla fall :)
Jag gick upp 6.00 fodrade/släppte ut i gräshagen, -10 grader 
Sov vidare till 11, bytade om och hoppades att det skulle vara lite varmare, men icke -9.6 grader, då tog det emot att gå ut i stallet.
Red ut Brimad i alla fall, travade fram i skogen och sedan red jag ner om fältet och red lite dressyr, gick fint, fint, han kändes fin :) Red mest på stor volt för att ställa/böja ordentligt i både trav och galopp, tempoväxlingar i galoppen och serpentiner i trav. Red knappt 30 min på fältet, det märks att det tar på kraffterna att plumsa runt i snön
Men nyttigt i lagom mängder.
Var ute sammanlagt 45 min.
Sen fick hästarna gå ut igen och båda fick lunch hösilage.
Mockade och fixade i stallet direkt efter.
Precis kommit in från stallet och duschat och försöker tina nu.
Resten av dagen blir lugn :)
Ikväll blir det Robinson och julmat, det gillas, det gillas :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Goddag!
Fick gå upp olidligt tidigt, närmare bestämt kl 8.00 eftersom mitt ridsällskap har fest på sin gård idag så va tvugna att bli klara snabbt. och Cilla du ska inte klaga, vi hade -20 grader här på morgonen! ;)
Red lite i ridhuset och det gick faktiskt bra =) men dom har inte sladdat där inne på ett tag så underlaget hade packats och sen frusit så kompisens häst satt på haserna ett tag.
Imorgon kommer tidningen ridsport till stallet och gör nåt reportage, så vi får inte rida i mjukisbyxor har vi blivit tillsagda! X'D sen kommer troligtvis hovslagaren samt min transport framåt kvällen =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~