God dagens 6/12
Vad har ni för planer under dagen?
För min del blir dagen lugn, mycket lugn ;) Gick upp 6.00, fodrade/släppte ut i gräshagen, sov vidare till 11, duschade, gick ut och bytade hage till hästarna, till grushagen, gav lunch hösilage och nu sitter jag här framför datorn.
Brimad har vilodag idag.
Händer inget alls resten av dagen, bara ta det lugnt. Ska givetvis mocka och det vanliga i eftermiddag, men annars inget annat.
Idag är det andra advent, tiden bara flyger iväg och julen flyger iväg, jag som älskar julen :/ Har börjat planera lite vad jag ska köpa till resten av familjen i julklapp :D Jag själv har fortfarande inte kommit på något jag önskar mig, annat än ridhus och B-kortlastbil, höhö ;) Vilket det inte heller kommer att bli :P
Medarbetare på Dressyr.ifokus
God dag :)
Jag har haft sovmorgon idag, var ute på en liten Girls night out igår så jag behövde sova ;)
Ska till stallet på em idag och rida innan vi i stallet ska ha en liten julfest -mysigt.

God dag!
Tog en sovmorgon efter en sen natt. Ska hinna med att tömköra Dodde, köra/klippa Fiona, plugga matte, städa rummet & skriva några recensioner idag. Bäst att sätta igång!!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Hejsan!
Här har vi varit och shoppat julklappar och massa belysning samt mer prylar! MEN när vi kom hem och skulle sätta upp belysningen visade det sig att vi köpt påbyggnadsset
Millan har inte åkt ännu, det har blivit fördröjt så vi får se vad som händer.
idag så blev det till o rida lektion, skitskoj! :D
blev hoppning, att rida dit gick smärtfritt och smidigt trots rusningstrafik, sen överlevde jag att hoppa 70cm hinder! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.