go morgon 2/12
det är aldeles vitt ute
inte snö dock, bara frost, men ändå =)
Mysigt!!!!
Ska fara till jobbet snart. Hoppas att min nya inredning kommer idag, annars blir jag knäpp.
Ska jobba på med hemsidan lite, känns som den aldrig blir klar.
god morning! lite svengelska sådär på morronen.
var uppe påtok för sent igår och är idag väldigt seg.. skulle fara till mor egentligen men vet inte om jag orkar det idag.
inget särskilt händer idag.. lite arbete med tjalle sen tredje dagen.. därefter får han pausa ngr dagar o sen påt igen.
morrn, hästledig idag och dagen ska spenderas i städningens tecken för att hålla undan stöket som blivit under veckan…. samt så ska jag träna litet hade tänkt en timme och eventuellt så ska jag ut en runda med hunden men då får vi se om inte min latmask lägger sig på tvären för den planen.
Ska försöka plugga litet idag också.
Är litet mör efter ridningen igår, väninnan red harry och jag red lisa :) Den tanten hon kan, gjorde en öppna! och sedan litet sidvärtesrörelser i allmänhet. men oj vad krångligt det vart ;)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God dagens.
Vintern har kommit även till Skåne, -6 grader inatt, huwanamej! Kan säga att det gick snabbt att fodra/släppa ut hästarna kl. 6.00 imorse, för att sedan krypa ner i sängen igen! ;)
Sov vidare till 11, bytade om och gick ut med hunden och sedan var tanken att jag skulle skritta ut Brimad 1 timme som vanligt på onsdagar, men det blev bara 35 minuter idag för jag frös galet mycket! Sen fick hästarna gå ut i hagen igen och båda fick extra mycket lunch hösilage idag.
Men vintern ska inte stanna länge i Skåne, ska bli plusgrader redan imorgon igen :) Men det är ju minsann i alla fall fint med frosten, även om jag tycker det är alldeles för kallt.
Har duschat nu och ska strax göra frukost och varm choklad.
Resten av dagen då, mocka och det vanliga i stallet i eftermiddag och sen ska jag in till stan ikväll och kolla på hoppträningarna, föreningen har bjudit dit en hopptränare :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus