Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 803 ggr
emeliekarlssoonn
0

Godmorgon 26/11

Godmorgon!

Känner att jag är på ett h**vetes skithumör idag. Vill verkligen inte gå utanför dörrn över huvud taget idag. :|

Lär väll behöva åka ut till stallet och göra mat och mocka.

Hoppas ni andra får en bra dag iaf! :)

Lindbygarden
0

Godmorgon!

Det var väl inget vidare att vakna på fel sida, det är då man bara vill gå o lägga sig igen.

Här blåser det friskt men verkar bli fint väder.

Jag har redan börjat kika på hingstar för nästa år! Det är ju så rooligt med avel!! Funderar på ett sto till faktiskt.

A fick sin svininflvaccin igår och har nu lite feber så vi kommer vara hemma större delen av dagen. Ska köpa lite lusern mm bara.

Cilla89a
0

God dagens.
Gick upp 6.00 fodrade/släppte ut, sov vidare till 11, grannen kör ut skit på sina åkrar idag och eftersom jag sover med fönstret öppet så kan jag lova att det inte luktade hallon på mitt rum när jag vaknade inte ;)
Duschade, gick ut med hunden och gav hästarna hösilage, den lukten sätter sig så jäkla fort i kläder och hår, så jag sitter jär och funderar på om det är jag som verkligen stinker eller om lukten bara sitter kvar i näsan? :P
Men bor man på landet, så gör man ;)
Ganska lugn dag, Brimad har vilodag idag. Ska in till stan senare i eftermiddag och träffa en vän och följa med henne till ridskolan och kolla när hon rider, som vanligt på torsdagarna. Men innan dess ska jag mocka och fixa i stallet och ta in hästarna precis innan jag kör vid 16.
Blev aldrig att jag kom iväg till arbetsförmedlingen igår, det blev så sent men jag hann köpa spån och skicka täcket iaf :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

LinaN
0

tjo, hästledig idag, och är svettig o jävlig.

Sambon och jag investerade i Wii fit balanceboard och wii fit plus spelet. Har stått o grejjar i en timme nu och har tappat hela ett hekto på den tiden! :D så ser fram emot att fortsätta leka med brädan! :D svetten bara forsa.

nu ska jag in i duschen och sen ska jag packa det jag ska ha med till rollspelslokalen och så ska jag både handarbeta, göra litet skola och umgås. :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.