Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1230 ggr
Cilla89a
0

God dag 25/11

God dagens, vad händer hos er idag?

Jag gick upp som vanligt 6.00, trött som tusan, kom inte i säng förrens 3.00, kom in från stallet vid 22.30 eftersom vi varit på dressyrträning och sedan tänkte jag ju se Twilight och New moon, så det blev sent ;) Dock var New moon en RIKTIG besvikelse, att folk aldrig lär sig, man ska inte göra en uppförljare på film! Slutade med att jag småspolade igenom hela filmen.
Så jag vart lagom trött och förvirrad när klockan ringde 6.00, fodrade/släppte ut hästarna i alla fall och sedan sov jag vidare till 11, bytade om och gick ut med hunden och sedan skrittade jag ut Brimad 45 min, travade i lite låg form också.
Förövrigt gick dressyrträningen fin, fint igår :)
Har duschat och ska strax göra frukost sedan ska jag in till stan, köpa spån, skicka iväg täcket (kom aldirg iväg till stan igår) och så ska jag hör och häpna skriva in mig på arbetsförmedlingen igen ;)
Jag kan inte gå här hemma och filosofera mera, jag kommer ändå inte på vad jag ska bli, och jag är trött på att aldrig ha några pengar ;) 
Sen 22.30 ikväll ska jag hämta syster i stan.

Jan-Ove träning ikväll, men jag fick ingen plats :( trotts att jag var första reserv så envisas alla med att komma. men, men, hoppas jag får en plats nästa månad istället :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

MiaMaria
0

#0 Ser att du varje dag (mest iaf) går ut o fodrar o släpper ut o sen sover vidare, visst är de underbart o få gå o lägga sig igen Flört Tänk om man fick ha sån lyx nu, nä ist ska man masa sig på jobbet…

Jag jobbar även idag, har precis haft långlunch o sprungit runt på stan o köpt dvs på massa olika tygaffärer, bävernylon, fleece, kantband, dekorationsband, nylonband o D samt O ringar i metal. nu ska de sys hundhalsband o en burfick till buren lillgrabben har i bilen. Om jag nu lyckas, de är någon jag har fått för mig bara att jag ska göra detta, jag kommer knappt överrens med symaskinen, brukar ha en tendens att köra fast i mina egna kläder eller varför inte i fingret?? Oskyldig Ska sitta itrafik i 15 min till nu o sen har jag rast 15 min o sen är de möte i 1 timma o sen gör jag kväll. Då ska jag åka till mammas mans jobb o hämta ett element med fläkt i som vi ska få låna. Sen ska jag hämta upp mannen som varit o sökt jobb o sen bär de va hemåt. Blir en promenad med vovve o sen ska jag försöka börja med detta sypyssel.

Hoppas ni får en fin dag!

Cilla89a
0

#1 skönt är det, men jag blir lat också ;) eller jag blir inte, jag är redan lat ;) jisses, men det är dags att göra något åt det nu!

LinaN
0

jag har varit i stan o pratat med min kurator, blivit litet mkt nu iom kommande begravning osv. min styvmormor fog ju häromveckan så nästa vecka blir det en skånetripp med tillhörande begravning, lagom skoj.

sen så ska jag väl ut till stallet litet senare, fudnerar på att åka ut sent idag. men får se hur det blir… är rätt trött nu, att var hos kuratorer är inte lätt ^^ ska äta frukost nu och sen får vi se när jag åker ut.

blir nog inget avancerat idag, det vanliga, mocka o blanda foder då vädret verkligen inte är på min sida idag.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Oj vi har varit iväg och A har vaccinerat sig, hoppas nu han slipper reaktion!! Håll tummarna för honom snälla!

Annar har jag lite hemlisar för mig och är lite frånvarande men snart om det nu blir ngt , så ska jag berätta!

LinaN
0

JAg har faktiskt ridit idag! :D orkade trots tråkigt väder och att jag haft ont i kroppen det senaste!

blev en del skritt och litet trav, tillitsövningar med en sjal över huvudet på harry som knata på som om ingenting hänt :) sen så blev det ju litet vajjsing på honom när han ville in när stoet som också reds i paddocken skulle in. vi är inte helt överens om det här med att han ska jobba trots han lämnas ensam.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Cilla89a
0

#4 man blir ju nyfiken i en strut ;D