Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 754 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 24/11

Go morgon go vänner!

Idag är de 1 månad till jul, börjar ni känna er stressade? De gör jag, men de är helt i sin ordning för att vara jag…

Vad har ni för planer idag?

Jag jobbar fram till mitt på dagen sen ska jag fiska upp mannen som kommer hit in till stan o vi ska åka runt o kika lite, ev ombestämma oss på tapeter osv.

Har sjukt ont i rumpan o vaderna idag. Åkte hastigt o lustigt på att jobba i skolans ridstall igår eftermiddag, vilket innebar ridning av 2 hästar, jag som inte e van att rida alls nu knappt. Dessutom red jag båda i hoppesadel, de är dödande för rumpan tyckre jag.

Nä dag o jobba kanske…?? Oskyldig

MillaJ
0

God morgon.. Sitter här och har ätit frukost och ska strax åka till stallet. Pojkvännen skulle kommit med bilen nu kl 9, men han ringde och undrade om han kunde komma vid 10 så jag får vänta en stund till…
Just nu regnar det faktiskt inte, så har jag tur och det håller upp ända tills jag är klar för ridning så blir det en tur i skogen.

exitingsvillemo
0

idag ska jag jobba (som vanligt) kör 7-dagars vecka nu (totalt 13 dgr i sträck) *pust* eftersom det är julskyltning på söndag. Men det går det med.

Kom precis in från stallet, har mockat och gjort klart allt, förberett kvällsmat, så det är bara att slänga in dom ikväll =)

Min hage, som jag skröt över sällan blev geggig, pga höjden i mitten, är nu supergeggig *suck* det är bevis på kraftig nederbörd, när min hage blir kladdig. Usch, tycker synd om hästarna som ska behöva gå där.

Dyblygiad
0

Har hunnit med att fodra, släppa ut alla hästarna samt mocka till mina 4 och fixa fodret åt dem. Har dessutom varit ute med hundarna. Inväntar tidningarna så jag kan börja jobba innan jag ska hämta Tobbe vid 13 och åka till Logopeden med honom. Sen ska vi stressa hem, hämta tjejerna i stallet och sen hämta lillebror för att sedan åka med 16 färjan till fastlandet igen och in till stan 17.25. Puh sen kommer jag nog inte hem förrän 20 tiden och då börjar NCSI Kyss Min dag i ett nötskal!

LinaN
0

Morrn/middag

idag så skiner solen här och enligt SMHI ska det göra det hela dagen! Så idag blir det en liten tur med nya barbackapadden för o se om det funkade tillfredsställande. :D

Sen har jag då villfarelsen att jag både ska hinna plugga, baka lussekatter och gafflade pepparkakor idag.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Cilla89a
0

God dagens.

Gick upp 6.00 fodrade/släppte ut, sov vidare till 10.30, duschade, gick ut med hunden och gav hästarna lunch hösilage.
Nu ska jag strax göra frukost och kolla på supernatural :)
I eftermiddag ska jag in en sväng till stan och skicka täcket bla, och innan dess ska jag mocka.
Och sedan ikväll är det dressyrträning :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

emeliekarlssoonn
0

God morgon! :)

Har precis vaknat, har kompledigt från skolan eftersom det var öppet hus på skolan i lördags och vi stod och bakade bullar från kl. 9 på morgonen. URK! Jag vill aldrig mer se åt en bulldeg. :P

Ska väll försöka ta mig upp ur sängen och käka lite frukost och komma iväg till stallet så snart som möjligt. Blir en snabbsväng på banan idag. :)