God dag 23/11
God dagens, vad händer idag?
Jag gick upp 6.00 som vanligt, fodrade/släppte ut, sov sedan vidare till 11.00, bytade om, gick ut med hunden och sedan red jag Brimad 30 min i skogen, piggelin utan dess like, men han var fiiiin :)
Hade tur med vädret, precis när vi var tillbaka började det regna ;) Det kallar jag flyt.
Duschat nu och ska strax göra frukost.
Har efter många om och men nu bestämt mig för att sälja Rhino Wug täcket i alla fall, (brunrutiga, 200g), 155 är för litet, så jag har sålt det och ska skicka det idag eller imorgon, och så ska jag köpa ett likadant i strl 160 ;)
Yesbox, ska ta och bestämma mig för ett stalltäcke med, blir antingen ett Amigo med halsdel, eller ett Back on track, jag har beslutsångest till max!
Vilka i-landsporblem jag har!
Men vi får se, vi får se.
Händer inte så mycket idag, allmänt regnigt och grått väder.
Tänkte jag skulle försöka ragga upp någon som vill se den nya Twilight filmen någon dag ;D
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Här är det uppehåll idag, hoppas det håller sig så. Gabbie och lillen står inne idag också iom hans sår.
Ska snart åka till mörbylånga och gå på utvecklingssamtal med äldste pojken.
Ha en skön dag idag!
Idag har jag haft sovmorgon, sen har jag städat lägenheten och lyssnat på massa bra musik :) Har även planerat kommande schema för jobben och ska nu sortera lite räkningar -huuu.
Annars väntar jag bara på att killen ska komma hem med bilen så jag kan sticka till stallet. Ska nog klippa om lilla tanten idag, pälsen kom fort tillbaka :p
jag har precis beställt mig min födelsedagspresent. Det blir det nya wii fit plus med bräda. så nu ska man väl kunna leka av sig några kilon under vintern och våren. :D
hästledig idag, har bestämt dagar nu som hästskkötaren tar honom, måndagar och torsdagar, helt perfekt. hon får lov o skritta honom i paddocken om hennes pappa eller styvmamma är med henne. Så nu måste inte jag vara ute varje gång hon är där heller :D
Imorrn ska vi testa mitt senaste projekt, en kamelkudde, ska bli klart intressant :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Nu går jag bara hemma och väntar på att det ska dra i gång med förlossningen. Var beräknad till i går. Så idag tog jag med Bill upp till ridhuset och longerade han, så han blev av med lite energi. Jag hoppas på att vara hemma tills på söndag så jag kan köra i tomteparaden. Vore lite roligt.
#4 ta inte ut dig du, det kan ju både dra ut på tiden o ta massa energi att föda barn. Blir det vaginalt eller snitt som är planerat?
Håller alla tummar och tår för att det ska gå bra!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#4 Sååå spännnade!!
#5 Det blir vaginalt. Men mitt min dotter tog det 32timmar och hon kom 2 veckor efter. De säger ju att det går fortare med andra barnet, så det hoppas jag stämmer :o), men sen kan ju denna oxå komma två veckor efter man är beräknad. man vet ju aldrig det där. Mycket dumt när man intre kan kontrolera detta själv :o)