Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 762 ggr
Lindbygarden
0

Go morgon 20/11

Jahaaa, har en liten  bebishäst som har skadat sig så här ska ringas efter veterinär. han har gjort illa huvudet på ngt igår men jag vet inte vad????

Så min dag handlar om vett vett o vett!

Samt två balar hö (storbal) var mögliga nu imorse, känns som början på en såndär dag då man bara vill gå o lägga sig!

Så vad ska ni hitta på?

exitingsvillemo
0

mörn mörn

Jaha var det lillhästen som skadat sig? Jag trodde det var Alex =)
Hur pass illa är det? Stort sår? Hoppas han blir väl omplåstrad idag då.

Usch, vad less man blir när man hittar en möglig bal hö, våran bonde är faktiskt bra, han tar tillbaka balarna om dom är dåliga så får vi nya. Har aldrig fått mögligt av honom, men däremot dammigt, tror det är dags att städa på höskullen ;)

Idag ska jag jobba, väntar på att en del butiksinredning ska komma, hoppas på idag.

Hade ett mycket givande möte med en av mina leverantörer igår, litte peppning och lite planeringar av vårens event. Det är så härligt med leverantörer som tar sig tid och är villiga att hjälpa till.

Vi började så smått planera en sadel-clinic till nästa år.

Dom står för demosadlar samt sadelutprovare, helt perfekt. Ska bli riktigt roligt.

webshopen har krånglat, saker har flyttats om och ändrats namn… Det måste gå troll på min websida =/

Men vi tar nya tag och ska lägg upp allt igen.

Idag ska jag ha möte med en revisor, har träffat några stycken, men inte fastnat för ngn. Jag menar, ska personen ifråga ta hand om mina pengar, så vill jag att det ska kännas rätt mellan oss också.

Oj, vad jag babblar. Nu får ngn annan ta över ordet =)

Ha det gött alla.

Lindbygarden
0

Veterinären kommer kl 12. Det ser inte alls bra ut då det ser ut som hud och allt har delat sigFörvånad

Cilla89a
0

#2 ajdå :( Jag håller tummarna för din lilla bebis, så det inte är så allvarligt :/

God dagens.
Gick upp 5.45, fodrade/släppte ut, sov vidare till 10.30, bytade om, gick ut med hunden, red Brimad 30 min i skogen, kändes som vanligt, fin :) Fortfarande svullen, men svullnaden försvinner i princip helt efter ridning, så det är ju positivt :)
Solen lyser här idag, det var inte igår, vilket också märktes på Brimad, för han var rädd för alla skuggor, sprang och råblängde på sin egna skugga hela tiden, haha, han är för rolig han.
Sen fick han gå ut i hagen igen och båda fick hösilage.
Duschat nu och ska strax göra frukost.
I eftermiddag ska jag hämta mitt Rambo Duo som äntligen kommit, woho! Spännande må jag säga, strl 165 blev det.
Och så har jag lovat mamma att städa min bil, det ser ut som det har hållits ett tredje världskrig där inne.
Ikväll blire mys med god mat och Idol :) Kan inte bli bättre.

Förövrigt har grupperna till onsdagens träning för Jan-Ove kommit upp och jag är första reserv, attans också :/ Såg verkligen fram emot den träningen. Får väl hålla tummarna att någon får förhinder.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

Nu har vet varit här, det var mestadels hud därav inte så stor blödning. Han ville inte sy iom risk att kapsla in skit så det får vara öppet och lilleman får finadyne och hippotrim i fem dar.

LinaN
0

Helloj, idag är jag som vanlgit trött och seg…

men har satt mig för att rida om det inte börjar hällregna. ska ev rida ut med en tjej i stallet o hennes häst. Vart ett tag sen jag faktiskt var ute o red nu.

Letar som en tok efter fler tränsreflexer för en överkomlig summa.

Annars så händer inte alls mycket här idag.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.