Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettallmänt
Läst 632 ggr
LillaLinn
0

OT. Julklappar

Nu börjar det närma sig jul!

Vad önskar DU dig i julklapp?

Cilla89a
0

Tja, ganska orimliga saker;
ett ridhus
en b-kort hästlastbil 
;)

Tycker jag har vuxit ifrån det här med julklappar nu, och jag har väldigt svårt att hitta på något jag önskar mig, gäller även till födelsedag och mina föräldrar tycker jag är skit tradig ;) Haha.
Men, ja, jag föredrar pengar, så jag kan spara lite och sen köpa det jag själv vill ha. Men dem brukar alltid tvinga mig att önska mig något, så jag har några paket att öppna i alla fall.
Ännu har jag dock inte kommit på något ;)
Jag funderar väl lite på en Röösli sadel till hästen, och i såfall byta in min Prestige. fast det går kanske också in under "orimligt" ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

LinaN
0

Julklappar i år:

• nytt regntäcke x2

• Wii balance board

• en sadel som passar hästen

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Dyblygiad
0

Jag älskar julklappar men kommer inte få något i år då ekonomin är usel. Jag avbetalar på 2 hästar samt en sadel för stunden.  Tungan ute

Dock önskar jag mig det snygga bruna Hubertus tränset med strass stenar, en ny hoppsadel till Ida, både dressyr o hoppsadel till Gulan . Snygga lyxiga under kläder till mig, något snyggt att sätta på mig utanpå, spännande böcker, ett rent hem och en ny bil o transport.

Är dock glad om jag får en kram på julafton av min familj. Jag börjar jobba julafton och går av 4 nätter senare för att sedan börja jobba på nyårsafton igen, räknar med att få en bra lön i januari Skrattande

emeliekarlssoonn
0

Hmm..
- Tågbiljetter till en polare i Växjö.
- Hela TTS (Twilight Sagan) på svenska och engelska, inbundna böcker.
- Kameraväska
- Dataväska
- Trådlös datamus till laptopen
- A3 bilder på Silver

I hästväg så är det nog:
- Svart remontträns
- Anti-glidpad
- BoT paddar :)

Lindbygarden
0

Men oj!

En trailer

En ridhäst

En grytvante

J-Parnebo
0

Det är mkt som jag önskar mig, men säger bara pengar.
för vill köpa det jag vill ha själv, blir lätt fel annars :p

MiaMaria
0

De enda jag på rak arm kommer på är ett present kort på Ikea, behövs nu när vi flyttat, gärna välfyllt oxå Oskyldig