dött
är det bara jag som tycker det blivit dött på dressyr? ridsport också för den delen..
Ne kan hålla med dig! Känns lite trist..
Det går allmänt segt på många sajter nu tycker jag. Kanske är vädret ;) Höstdepressioner och så… =)
Men har ni ngt ni vill ta upp så är det fritt fram att starta trådar.
Det ligger i allas intresse att få liv på sajterna. Att bara vi ansvariga skriver, ger ingen aktiv sajt
Tjaaa det är bara att börja skriva så tar det fart.
Intressant att säga att det är dött men Lina vad gör du själv för att öka aktiviteten? Alla andra kan ju inte skriva för att flera som är tysta ska ha något att läsa?
Man brukar säga att det blir inte roligare än vad man gör det själv..
Som Anna skriver så går det i vågor, ibland är det fart och ibland mycket mindre.

Det är nog lite dött på alla sajter. Inne på hästhoppning har vi också dålig aktivitet. Trist. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Ja det blir lite trist samtidigt så är det i mångt och mycket medlemmarna som gör aktiviteten. Blir inte mycket sajt utan folk som skriver.

Men det är samma där, man startar en tråd och får tre svar.. de va inte som de va förr och det är tråkigt, det var det jag mena och inget annat.

Jag får skylla på att min egen dator har tagit semester
Slåss om den bärbara med maken…… Dessutom så har jag numera 2 egna hästar att motionera så min tid försvinner i stallet.

Ja, det är ganska få inlägg nu…
Lägger in två trådar som jag la in på ridsport nyss… har ändå inget för mig!
(det är ju inte alltid samma personer som är inne på ridsport som på dressyr)
Det har du så rätt i LillaLinn!