Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 445 ggr
LinaN
0

godmorgon 16 november

usch, idag är jag uppe okristligt tidigt även för en hedning…. *rugga*

väntar på hantverkare som ska komma och fixa vårt badrum, han ska komma halv åtta och börja grejja. får se om det är standardutförande på denna hantverkaren, minst 1½ timme sen och sen förväntar sig kaffe o kakor…

dock är jag mest nyfiken på VAR han ska ställa vårt badkar medan han jobbar, för i köket har vi inte plats, inte i sovrummet heller och i vardagsrummet vägrar jag ha ett badkar ståendes. så antingen på vinden eller på balkongen….

hästfri idag, lillskötaren tar harry så idag ska jag plugga vart det tänkt. så gör jag förmycket annat så får ni skälla på mig :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

emeliekarlssoonn
0

Godmorgon!
Vi har precis börjat våran livsmedelslektion, frukter och bär.
Papaya Kokonöt, åh en plats i soleeeen :D  Hahah. :)

Efter skolan åker jag ut till stallet, blir ev en liten photoshoot, hoppas på snygga bilder trotts dimman. :)  Ska försöka hinna rida också :D

Ha en bra dag! :)

Cilla89a
0

God dag.
Gick upp 6.00 och fodrade/släppte ut. Sov vidare till 10.30, bytade om gick ut med hunden och sen red jag Brimad 40 min i skogen, kändes fin.
Duschat nu och ska strax göra frukost och kolla på supernatural.
Det enda jag ska göra idag utöver det vanliga dvs, mocka och fixa i stallet är att köra ner till banken, som jag aldrig hade tid till i fredags ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

God morgon!

Jagar länsstyrelsen för att höra mig för om förprövning etc, får se hur det går!

Lauth
0

God eftermiddag.

Här i Karlstad är det grått, blött och trist. Tyvärr påverkar det även aktivitetet och piggheten negativt.. Men det är ju inte långt kvar till jul Skrattande

#3 Här hos oss fanns all information och blanketter på länsstyrelsens hemsida. Dock är väntetiden på besked sanslöst lång! Har väntat i snart 3 månader på svar om mitt vindskydd..