God morgon 15/11
Idag är jag uppe med tuppen, inte ofta det händer, inte ;)
Jag måste ha varit jäkligt trött och förvirrad igår, för min mobil stod på väckning 4.15 istället för 6.00, så där traskade jag upp mitt i natten och ut i stallet, haha, både Japp och Brimad låg och sov, och stallklockan stod på 4.15, men jag trodde bara att den hade stannat, så jag gav hästarna mat och släppte ut dem, haha! Jisses, som det kan gå. Dem hade i alla fall inget emot det ;)
Sov vidare till 7.30 sen, för att duscha och nu sitter jag en snabbis vid datorn, ska strax ut i stallet och mocka och fixa, sedan ska jag köra mot stan och till ridhuset för att kolla på några vänner som ska tävla :) Stor häst hoppning :)
Brimad har vilodag idag.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
God morgon.
Ska strax åka till stallet och pyssla med tanten, hon får vila idag för vi har jobbat rätt ordentligt i 2 dagar. Sen ska jag och tjejen som jobbar i stallet åka tillbaka ner till Göteborg och gå en sväng på stan.
# 0 Men din lilla tokfia!
Ja du slår nog de flesta av oss som har uppstallet gällande utsläppstider!
Idag har faktiskt mina fått stå inne lite längre, gav frukost i vanlig tid men slängde in lite extra hö också för att ha söndagsfrulle med familjen
LCHF går bra! Jag har gått ner 2 kg nu och hoppas ngt e fett! MEN 5 cm mindre över maggen!! Whohhooo!
Vet ni vad som är lustigt, man får äta lite riktigt mörkchoklad ngn gång ibland. Jag köpte 86% och tänkte att nu lär ju tungan krulla sig då det är så beskt och torrt.. Det smakade SÖTT!
Stackars min förvirrade kropp.
I övrigt så har vi lite spännnade på gång, jag återkommer med mer info om det längre fram.
Godmorgon!
Har precis vaknat. Mamma åkte iväg och tog morgonfodring och utsläpp imorse. Jag hoppas att hon inte kom in för att väcka mig förut. Jag var stendöd isf. :P
Ska väll försöka ta mig ut till stallet, har ingen direkt brådska, mer än att jag måste vara ute innan insläpp eftersom jag inte gjorde insläppsmaten igår. :)
Ha en fortsatt bra dag :D

God em!
Har mest suttit vid datorn idag och har försökt att få något gjort på grupparbetet, vilket har gått dåligt.
Var iväg och jobbade några timmar fast körde ingen idag. Gick med när dom körde ettåringen, fyllde vatten, fixade foder och smorde en massa läder.
Ska försöka plugga nu igen och gå ut till stallet sen. I kväll börjar det svenska Paradise hotel :D
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#2 va kul att det går så bra med LCHF :) det är helt sjukt igentligen att det faktiskt funkar ;) jag åt hur mycket kött och feta såser och kilona dem bara flög av mig, haha. jag är sugen på att dra igång det igen till 100%, men jag vet ju tusan inte vad jag ska äta till frukost, innan åt jag mest pålägg i form av ost, skinka, och sen köttbullar, majonäs, ägg och bacon, men jag är så jääkla trött på det efter att ha ätit det i nästan ett år.
vad äter du till frukost?
Medarbetare på Dressyr.ifokus
ägg o bacon 
ska se om jag hittar på ngt nytt snart
kör du igång kan vi kanske peppa varandra litegrann?