Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 583 ggr
Cilla89a
0

God dag 9/11

God dagens.
Vad har hänt och ska hända under dagen?

Gick upp vid 6.00, fodrade/släppte ut. Sov vidare till 10, bytade om och gick ut med hunden och sedan red jag Brimad en sväng i skogen, c:a 40 min, kändes fin.
Sen fick han gå ut i hagen igen till Japp, och båda fick hösilage.
Duschat nu och ska strax göra frukost, sedan ska jag mocka och fixa i stallet och sedan köra och köpa 2 balar spån, krafft groov 125 och krafft miner blå.
Och senare i eftermiddag ska jag köra till faster och hämta lite smågrejor.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

LinaN
0

gick upp vid 9. kolla forum, plocka ner lite tvätt som hänger på tork i lägenheten. sen blev det litet skolarbete och tittade på en av de streamade lektionern. har bara 5 kvar innna jag är ikapp.. .tjohoo.

plocka ner mer tvätt, sortera o vek ihopa. plugga litet till och nu så vilar jag en stund…. funderar på vad man ska hitta på härnäst?

sen blir det stallet senare i eftermiddag. funderar på att strunta i att rida så jag kan dra en av lektioerna till. för imorrn hinner jag nog bara en film. o på torsdag ska nästa uppgift vara inlämnad.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Men det var värst vad trögt det var här igår!Skrattande Får se om det blir lite bättre snurr idag.. Tja igår hade jag fullt upp hela dagen så givietvis därför jag inte var här igår.

Hoppas ha lite mer tid idag!