Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 957 ggr
LinaN
0

Godförmiddag 8/11

Idag är jag hästfri!!! dock inte barnfri, i eftermiddag kommer svågern med sina tre illbattingar så då får vi se hur detta ska gå… det är 3 överaktiva barn som helst skulle ha en stadigvarande medicinering på tex stecolid eller något dylikt ^^

Annars så händer inte mycket alls… ska småplocka litet, plugga, och handarbeta vart det tänkt :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Cilla89a
0

God dag.
Gjorde det vanliga på morgonen dvs, 6.00, fodrade/släppte ut och sov sedan vidare till 11, vaknade av att hästarna hade morgongympa i hagen, galningar ;) jag sover alltid med fönstret lite öppet.
Tog en dusch och gav hästarna hösilage.
Brimad har vilodag idag.
Är ju minsann fars dag idag :) Så pappa ska få lotter ikväll till tårtan, dock har jag inte varit så ambitiös och bakat tårtan ;) Haha.
Ja, resten av dagen är lugn, ska mocka och fixa i stallet som vanligt och så ska jag hämta syster i stan någon gång under dagen.  

Hittade ett intressant avelsto igår, efter Krocket, hur kul skulle det inte vara att lägga Magini på den ;D
Men hon börjar bli till åren, 20 år, dräktig med Cairo, kommer ju vara 22 år, när min fölis skulle titta ut i så fall. Känns väl lite väl gammalt.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

Hello!

har här lekt med nya kameran, tar nog ett tag innan man lär sig inställningar etc.. Flera bilder blev bla lite gryniga? Kanske för mulet ute?

Tog bort annonsen på Millan igen.. hon rör sig bra och njaaa ska nog hålla lite till på henne. Jag helt enkelt bita ihop och vänta med ridningen tills jag hittar ngt annat att rida på.

Nu ska jag redigera lite bilder sen kommer svårföräldrarna hit!

Cilla89a
0

#2 får man se några av bilderna? Skrattande

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Finns lite bilder i garcontråden men fick två fina på Millan också!

Lindbygarden
0

Tjalle och Millan

Lindbygarden
0
LinaN
0

Tips, gå in på hästfoto :) de är superduktiga!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.