Planer för 2010?
Här kommer garcon kastreras i övrigt blir det vanligt hästliv han är ju såpass liten
Millan ska, om hon är kvar, resa på inkörning eller snarare få en god grund i tömkörning. Jag känner själv att jag inte är så duktig att jag klarar av att göra det ensam här hemma. Hon ska också löshoppas samt lasttränas.
Gabrielle ska föla hoppas vi ju men skulle det av ngn gå fel kommer hon sättas igång och ridas så smått.
Tjalle kommer fortsätta jobbas i töm samt ridas lite ibland, tyvärr är han inte renrasig shetland annars hade man ju kunnat vara med på lite agility osv bara för omväxlings skull.
Så hur ser det ut för er del?

Tja, Japp ska ju bara äta, skita och lata sig som vanligt ;)
Brimad ska få en månads vila någon gång i vinter, tänkte tajma det med vädret, har ju krånligt att rida här hemma om det fryser på och blir halt. Och så ska sadelutprovaren komma precis innan vilan och gå igenom sadeln, ifall den behöver justeras.
Annars så när vi sedan är igång igen och tävlingarna drar igång i vår ska vi debutera LA:3, men först blir det väl en eller två LB-LA:1, som mjukstart.
Slutet av 2010 hoppas jag att vi debuterar LA:6 :)
Skolorna i sig är inget problem, värre är det med alla spöken han tycker han ser på tävlingsbanan, men det går bara bota genom mer rutin.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Kommer nog igång med regäl träning efter nya året slått in, fram tills dess blir det lite varierande, men en del lugnt och så. Men då ska vi iaf ut på så många nationella dressyrer vi bara kan, och försöka kvala till SM. Iaf få rutin på de nationella.
Med bebisen är det bara att fortsätta träning och utbildning och sikta frammåt.
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Jag & Dodde ska fortsätta dressyrträna, helst börja med allround också så att vi får lite hoppträning med. Vi ska ut och tävla så länge det inte händer något som sätter stopp för det.
Jag & Fiona ska fortsätta att träna för Rebecca så länge tillfälle finns, även tävla lagserien igen om det blir något lag. Försöka komma ut på några inviduella tävlingar. Egentligen vill jag betäcka henne men jag vill veta helt hundra först vad klådan beror på och om det är ärftligt.
Tanken är att köpa ett fullblodsto och betäcka med en arabhingst som är godkänd för angloavel. Men vi får se vart det tar vägen med det!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg