Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 777 ggr
MillaJ
0

God morgon 3/11

God morgon, ska strax åka till stallet. Jag och mamma ska till veterinären med Hulken idag på återbesök. Ryggen är inte bra än så idag blir det ultraljud. Jag hoppas det går bra……
Sen åker jag vidare upp till föräldrarna för att fåt bytt till vinterdäck, vill inte bli överraskad med snöslask nån dag så jag inte kommer iväg till stallet ><

Lindbygarden
0

Godmorgon!

-MillaJ, jag håller tummarna för er och hoppas att det inte är något allvarligt med hennes rygg. Du får berätta sen hur det  gick.

Här är kyligt idag också men främst blåsigt som attan. Det biter gott i kinderna och man behöver knappast använda ngn rouge efter en stund ute.

Idag tänkte jag sätta mig och se om jag kan få ihop lite länkar till era hemsidor och bloggar. Har också lite annat på G som jag berättar om lite längre fram.  Sen ska de eventuellt komma och sätta in pelletskaminen för oss här hemma så vi slipper frysa när minusgraderna kommer.

På hästfronten är det som vanligt, den stora nyheten är väl att Gabrielle fåt på sig sin älskade pyjamas och mår som den lilla prinsessa hon är.

Ha en bra dag idag!!

LinaN
0

morrn. är snuvig idag. men annars verkar det hela ok….

ska ut till stallet i eftermiddag och beroende på om vädret tänker ge med sig eller ej här så ska jag rida det fyrbenta åbäket.

annars så ska jag inte göra så mkt, ska städa litet och plocka där det behövs härhemma…. innan vi har dammtussar i storlek med chihuahuor igen^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Cilla89a
0

God dag.
Gick upp vid 5.50 som vanligt och fodrade/släppte ut. Gick sedan in och sov vidare till 11. Och det var galet vilken sjuk dröm jag drömde, hahaha ;) Det var klubbmästerskap i LB:1 och LA:3, och vi var 3 startande, det var jag, en vän och Jan Brink, hahahahaha ;)
Vi hade en gemensam träning innan, Brimad rörde sig som en TWH ;) Och helt plötsligt dök Brimads förra ägare upp, och skulle kolla och berättade att han hade varit rent jävlig att rida in, bockat av allt som kom i hans väg ;) Sen var det dags för tävling i alla fall, och Brimad gick fin, fint. Sen var det paus, och av någon anledning så skulle jag inte få rida Brimad i andra klassen, utan jag skulle rida på en shettis ;) Sen vaknade jag, och tur var väl det ;)
Hahahaha, så jäkla sjuukt!

I alla fall, gick upp vid 11, duschade, gick ut med hunden och gav hästarna hösilage.
Ska ta och göra lite frukost nu, lugn dag, som vanligt ;) Dressyrträning ikväll.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

-MillaJ hur har det gått? Hoppas att det inte var något allvarligt..

#2 Du får trycka i dig lite vitlök så snuvan går över!

#3 Jahaaaa… hmmm ok*asg*