Mest ston?
Jag har för skoj skull kollat annonser efter dressyrhästar under sommaren/hösten. något jag märkt är att det är en väldans massa dressyrston till salu. nästan inte en enda fin 3-4 årig valack!
på hoppsidan är det jämnare men det är nog ändå en viss dragning åt fler valacker där än ston.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
jasså? Där ser man!

Det är rätt tråkigt då jag inte vill ha ett sto… inte för att jag ska ha nån häst men ändå 
haha
du bara kikar lite???
vad är det du bara kikar lite efter då?

#3 haha ja jag bara kikar lite 
helst vill jag ju ha typ en 6-7 åring men för min låga realistiska budget (som ändå är väldigt orealistisk i dagsläget) så får jag ju antingen en "dålig" häst med hyffsad utbildning men som inte kommer längre eller en häst med kapacitet men som inte kan nåt än och då kan jag ju lika gärna ta en yngre ännu bättre häst för dom pengarna…
ärligt talat köper jag hellre en snygg åring med bra stam än en 6 åring som går LA men som inte blir bättre
och eftersom jag hellre har en snygg häst med gång än en utbildad "dålig" häst och vill ha så bra som möjligt så letar jag bland de yngre, dvs 3-4 åringarna som inte hunnit utbildas än men som ändå är inridna. jag är väääldigt kräsen vad gäller typen och gång, och vill som sagt inte ha ett sto. den får heller inte vara för stor och jag har rätt svårt för fuxar…i dagsläget vet jag endast om en sådan häst i den prisklassen som jag kan tänka mig och han finns här
Han var fin! Men då undrar jag i vilken prisklass du letar för han ser inte billig ut!

#5 han har varit ute för lite drygt 100' ;) just nu finns han inte på annons alls

#4 Gud vilken snygging!!!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
humma mumma det var ett bra pris

jag har kollat honom lääääänge nu. helt min typ

Vad tycker ni om denna då? inte lika fin som den andra kanske men den vore nog okej =) bättre pris ;)
som ni märker gillar jag Sandroblodet 

#10 Jag är inte insatt i stammen men gud vilken snygg häst! Bra verkar han också!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Ja jag tyckte också den var rätt fin, men nr 1 är fortfarande den i #4 

…nu har jag ju iof inte sett film på #10