Gomorgon 29/10
Gomorgon!
Vad har ni för planer för dagen?
Jag klev upp o fick en chock, de va lite kyligt i går kväll men -9 nu på morgonen hade jag inte förväntat mig.
Vi flyttade klart alla saker i går kväll, skönt!! Nu är de bara städningen kvar o sen e de klart, men mamma ska börja städa åt oss ikväll, snäll som hon är! Men måste säga att de är ganska lesamt att bo i kartonger, hitta kläder i morse va inte de lättaste!
Jag jobbar iaf fram till 13 idag o sen ska jag på apoteket o hämta medicin o sen blir de nog rätt lugnt, hoppas jag, har varit full fart nu hela veckan så kan behöva få ta de lite lugnt en stund.
Hoppas ni får en fin dag!
Va spännande med flytt ändå trots alla kartonger!
Här har det varit nattfrost så lite kyligt här också men solen skiner nu och det kommer bli en fiiin dag!
Samt idag såg jag att vår förste uppföning numer är registrerad!!
http://blup.se/sv-SE/horses/221134-garcon-en-rouge-je-swb
Känns ju lite häftigt.. nej MYCKET häftigt!
Ska till moren senare idag då hon far till göteborg imorgon.

God morgon.
Gick upp 6.00 som vanligt fodrade/släppte ut. Gick sedan in och sov vidare till 9, då jag vaknade av mig själv, hör och häpna :O
Duschade och sedan gick jag ut med hunden.
Brimad har vilodag idag, hovis kommer klockan 12.00, eller det är bestämt att han ska komma 12.00 ;)
Hoppas att Brimad är snäll att sko idag, han är lite knepig att sko bak, sist sa hovis att han kanske inte skulle orka sko honom mer :/
Men innan hovis kommer ska jag mocka och fixa i stallet.
Sen i eftermiddag efter att hovis varit här är det lugna puckar, som vanligt :P
Medarbetare på Dressyr.ifokus
God morgon..
Var på Sticky Fingers i går kväll för att pojkvännen hade spelning med bandet. -dom var såå duktiga ^^
Vaknade nyss men tänker nog faktiskt traska tillbaka in i sängen en stund, jag har inget att göra nu fram till kl 16 när jag börjar jobba. Och jag behöver vila lite innan, för nu ska jag jobba dygn -slutar inte förrän kl 16 imorgon :/
snörvlig o dan idag… sak strax käka frukost, ska bara ut en snabbis i stallet idag och göra iordning allt. han har gått dagligen sen i söndags så det får bli lite semster för honom idag…. imorrn ska jag o en väninna rida ut en sväng.
Sen är det rollspelslokalen som gäller.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God fm!
Tog en rejäl sovmorgon idag och ska fixa lunch nu. Hovis kommer vid 13 och vt. vid 14 för att vaccinera så får väl ta mig ut tills dess. Måste komma iväg till Borås eller Gbg för att köpa fladdermus vingar till festen i morgon, hur nu det ska gå till
Jaja blir en slapp kväll sen i alla fall, måste börja plugga förresten!!!
Ha en bra dag!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#2 VAR ÄR HOVIS? 

#2 Hovis kommer imorgon eftermiddag istället, känns lagom surt efter att ha jagat Brimad 30 min i hagen och sedan suttit i stallet i 1,½ timme och frusit häcken av mig!
Nästan bud på att jag skulle bli hovslagare själv minsann!

Har sovit hela dagen då jag är mellan 2 nattpass. Har sedan provat sadel till Taras ponny. Hade sådan tur att Ragnhild på welshfokus hade en sådan sadel vi ville ha, till salu samt att hon skulle ner till Sthlm i dagarna! Nu är det dags att åka till jobbet igen.