Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 568 ggr
Cilla89a
0

God morgon 28/10

Vad händer idag? :)

Har inte blivit mycket sömn inatt, legat vaken med en huvudvärk som inte är av denna värld ;) fy tusan.
Men det var bara att släpa sig upp klockan 6.00 och fodra/släppa ut hästarna.
Och sedan försöka sova vidare, men icke. Gick upp nu vid 9.00, duschat en timme, och det har nästan släppt, tack gode gud säger jag bara :P
Ska strax köra syster till stan, och hunden får följa med, tänkte gå en sväng i stan med henne.
Ikväll blir det dressyträning för Jan-Ove :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

fridak
0

skola idag. har bilen för att hinna till träningen i stallet sen så jag fick skrapa rutor idag….

får väldgt mycket servat i stallet idag. en mockar åt mig och en annan ser till att hästen är klar när jag kommer så jag bara behöver sitta upp. har lite stressigt idag nämligen. 30 min mellan skolan slutar och träningen börjar….

sen ska jag in till stan och hämta mor som ska mata brors flickväns katt och sen hem och jogga.

Peppe
0

God morgon

Ska försöka gymnastikhoppa lite idag. Maria har inte tid för lektioner den här veckan pga träningslägret så får försöka underhålla mig själv så länge.

igår gjorde vi byten "som man ska" ;) som tidigare hopphäst har han bara kunnat byta när man byter varv och sen vi började med förvänd galopp har han knappt kunnat byta alls ;) men igår gjorde han några jättefina byten "på kommando" längs långsidan. sen gjorde vi 3 serpentiner med byten över medellinjen. sen blev han trött och springig istället. avslutade med lite förvänd bara för att kolla så den funkade, inga problem! sen avsvampning och mat =)

blev typ strömavbrott i halva stallet också, Maria hade försökt göra pizza inne hos sig och det gick väl inte så bra XD jag som hade tänkt putsa utrustningen efter all svett, blev liite svårt när sadelkammaren var svart. men som tur var fanns det lyse i Blackys ände för jag hade inte mockat.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
0

Tjopp, idag blir det heldag med väninnan. V iska fotografera, vi ska prova sadeln igen. Sen ska jag filmas när jag rider och sen ska hon förhoppnignsvis få låna stallets nordsvensk Lisa. Så tar vi eventuellt en liten skrittrunda som avslutning på dagen ^^

ska bara få tag på lisas mattes nummer. har ju inte det sen min mobil havererade.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MillaJ
0

Idag har jag startat med ännu ett samtal från Tyskland. Det rör på sig nu ;)
Sen i eftermiddag ska jag på säkerhetsutbildning på jobbet och antagligen jobba en stund efter det. Till kvällen ska jag ut, för pojkvännens band har spelning så då får man allt infinna sig.

-samlar kraft inför morgondagen. Ska jobba dygn torsdag-fredag

Lindbygarden
0

Go dagens!

Sitter och klurar på trailerinköp samt ..dressyrsadel! men ingen vitts att köpa sadel egentligen då jag inte har ngn att lägga den på i dagslägetOskyldig

Fiona
0

God kväll!

Åkte iväg i morse och har sutiit barnvakt åt mina tre kusiner på 6, 4 & 1 år = jag är slutkörd ;) Ska slappa ett tag nu innan det blir dax att mocka & ta in pållarna!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg