God morgon 21/10
Har har vi idag strålande sol och underbar höstdag. tänkte snart tassa ut med barnen.
Hästarna går redan i hagen, de släpps ut kl 07:30
Vet inte vad vi annars ska hitta på idag, finns massa att pyssla med men vi får se vad vi blir sugna på under dagen.
Vad ska ni hitta på?

God morgon.. blev väckt kl 08:20 av killen som kom från jobbet för att jag skulle köra tillbaka honom dit så jag kunde få bilen :p Så nu sitter jag och äter frukost innan jag kör upp till stallet och kollar på träningarna för Lussan :)
Härligt väder!

Gomorgon!
Jag har precis kommit på jobbet, sen som tusan då jag suttit o väntat på att de inte ska vara upptagetton hos veterinären, har en vovve som ser ut som en svälld boll om huvudet idag 
Jobbar till 17 o sen är de hem för snabb middag o sen är de träning med vovven om han verkar bättre.
morrn, här är det dimmigt och kallt. verkar som om ridningen blir lidande idag också. får nog longera eller något idag.
Annars så ska jag städa o grejja härhemma, packade upp 4 kartonger med saker igår som jag hitendags gömt i garderoberna….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God dag.
Gjorde det vanliga på morgonen, dvs. fodrade/släppte ut kl 6.00.
Sov sedan vidare till 11, bytade om och gick ut med hunden och sedan skrittade jag ut Brimad vad jag trodde var 1 timme, men han måste ha traskat på lite extra fort idag, för när vi kom hem visade det sig att vi bara varit ute 40 min :P visserligen travade vi också lite, i låg form, så det var väl kanske därför det gick snabbare. också klättrade vi lite :)
Duschat nu och ska strax göra frukost.
Resten av dagen, lugn, som vanligt ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jahaa då var det helt klart!
Fogerty kommer nu i helgen resa till nytt hem i Värmland. Kommer flytta till samma stall som sin halvsyster som också har Gabrielle som mor. Framtid som dressyrhäst väntar hos en person som känns super!

#5 va skönt! Han kommer nog få de toppenbra där! *kramar om* 
Jag va hem på lunchen o vovve ännu mer sväld, väntar på att vet ska ringa upp nu o ev åka dit sen, får se vad hon säger…

Så spännande. Undra om det är någon man känner. Bor ju i Värmland.
God dag får jag väl säga. En riktigt gråmulen dag här vid Vänern. Dagen tillbringas på jobbet och kvällen i ridhuset. Har två glada pojkar som ska gå varsitt dressyrpass med min nya sadel som jag köpte i början på veckan.
Jag tror han får det super och kommer matchas bra också. Blandade känslor men då han är så himla stor redan så kommer han bli för stor för korta mig
Likadant med lillebror, även han blir rejält stor men kanske inte riktigt lika stor
#7 Han kommer flytta till Kiltrakten

Kommer inte på någon direkt men får väl hålla utkik i resultatlistor och sådant längre fram 
#9 Japp! Har du nära till karlstad?

#10 Bor två mil utanför och jobbar inne i Karlstad, så svaret är ja 
#11 Kanon då kanske man kan skicka dig med kamera o plåta på treås sen då?

#6 hur går det med hunden?
idag har det gått riktigt bra faktiskt. har bestämt mig för att rida med graman några dagar för att få tillbaka känslan och sitsen och framför allt självförtroendet och förtroendet för varandra igen.
fick reda på idag att min kusin ska gå upp på storhäst. gaaah alla mina kompisar som jag vuxit upp med går över på storhäst nu, utom jag. jag tvingas sluta rida helt istället 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Frågar man snällt och jag inte tävlar själv så är det ingen omöjlighet 

#13 men varför kan dina föräldrar inte tänka sig att sälja blacky och låta dig få en stor häst? det blir väl knappt märkbart dyrare? eller du vill inte sälja blacky, du kanske vill ha en stor häst vid sidan om?
tråkigt att dina hästsituation är så tryckt :/

#15 från början när jag "erbjöd" mig att sälja Blacky för att köpa storhäst så sa dom bara nej. när jag då insåg att valet stod melan blacky eller ingen häst alls så valde jag ju blacky. men nej, då kommer dom på att vi ska sälja blacky och jag inte ska ha nån häst alls =(
idag när jag var med min kompis på hoppträning så var det tydligen en av hans elever som sökte d-ponny. fick en klump i magen direkt när dom nämnde det, hon söker ponny NU. inte vad jag räknat med…

anledningen är då att dom är rädda att jag inte ska ta tag i mitt liv efter studenten om jag har häst. snacka om att inte lita på en…

#16 gud, så tråkigt :(
men min pappa var inne på exakt samma sak, jag sålde ju Schess när jag gick i 3:an på höstterminen, jag sa att jag ville vara utan häst under vintern dels för en paus och jag tycker inte det är någon höjdare att ha häst på vintern ;) och dels för jag skulle fundera ut vad jag skulle ha, dressyr eller hopp, jag var ju hoppryttare då, livrädd sådan, men jag ville hoppa för alla andra jag känner håller på med hoppning :P
i alla fall, sen framåt våren och jag ville kolla på häst, då hade pappa minsann andra tankar "du tar ju snart studenten, kan du inte vänta till du skaffat dig utbildning och jobb"?
"du blir ju så låst med häst, du kan ju kanske inte börja på den utbildningen du vill för du har häst och ska ha stallplats o.s.v"
och då tog det hus i helvete här hemma kan jag lova ;)
och efter några månder framåt sommaren, så gav han upp ;)
här hemma använder jag nötningsmetoden ;)
jag hoppas att du kan få dina föräldrar på andra tankar :)