God morgon 20 oktober!
Idag fyller min söta lillasyster Hanna 4 år! helt otroligt vad tiden går! Ska ringa henne sen när hon kommit hem från dagis idag vid 15.
Sen ska jag ut till stallet, hade tänkt rida men som vädret ser ut just nu så får jag nog lägga den planen på is….. tänker inte dra på mig en ny dunderförkylning. Det är grått, trist, lätt nederbörd och allmänt vidrigt kallt ute.
Snart ska jag försöka få i mig litet frukost :D
hur ser er dag ut idag?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Go dagens!
Här är det strålande sol och pojkens mage är lite bättre!
Har nu på morgonern avmaskat tre kusar och har två kvar ikväll. hade tänkt stalla in unghästarna igår men det var så milt så de fick gå kvar ute, lika milt ikväll igen så sover de nog ute i natt också..
Hoppas ni får en fin dag idag!!

God dag.
Gick upp som vanligt 6, fodrade/släppte ut, sedan körde jag syster till hennes praktik.
Körde sedan hem och sov vidare till 11, duschade, traskade ut med hunden, gav hästarna hösilage och gjorde lite frukost och åt framför tv:n.
Ikväll är det dressyrträning som står på schemat :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Idag blir det bara en lugn dag, är ju fortfarande hästlös. Ska ner till stan och fika med en kompis ikväll.
Längtar lite tills imorgon för då får vi fint besök i stallet ;)
#3 av vem då?

#4 Lussan..
#5 åhhhh coolt!
Ska hon hålla träning?

#6 ja, tydligen :) Min tränare som äger stallet har varit och tränat för henne i skövde, men nu ska det visst vara i vårt stall istället. Ska bli jättekul att titta på :)

Godmiddag!
Sovmorgon till 09.40 och slutade 13.30, go skoldag! Har suttit lite här och fixat käk men nu ska jag ut och köra lite precision med Fiona, tävling på lördag ju! Sen ska jag sätta upp en till tråd så att damen inte kan rymma!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#7 Förstår det!
#8 åh spännande med tävling! Har du med ngn som fotar?

Fick kliva upp tidigt i morse trots att de är min lediga dag, de skulle komma folk o kika på fläkt systemet i huset o då vill man inte gärna ligga o sova när de brakar in med huvudnyckel, men tror ni de kom?? Nä, inte förrän på em kom de, suck!
Jag o Felicia for idag upp till Offerdal o hälsade på på vår gamla ridskola, de ska avveckla nu så vi ville passa på o hälsa på innan de la ner o hästarna försvinner. Passade även på o kika runt lite i de fina trakterna.
Efter de va jag o handlade o sen vilade en stund. Nu har jag nyss ätit o kvällen blir lugn, ska ut o gå en långis med vovve o sen är de tv, om de är nå vettigt ikväll dvs.
Såhär ser fjällen ut hos nu, hääärligt!

#9 Ja det ska bli kul, var ju ett tag sen sist! Min syster ska ev med och fota hon har inte bestämt sig än 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg