Godmorgon 19/10
Godmorgon alla dressyrare! :)
Vad har ni för planer för dagen?
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Själv är jag i skolan just nu och börjar snart lektionen. Slutar vid fyra idag och efter det ska jag nog gå på stan och köpa mig en ny vinterjacka :)
/ ElinH
#1 Va härligt med lite shopping!
Här har vi nu skrivit kontrakt som skickats upp till ev ny ägare till Foggan. sen har jag suttit i tele med vårdcentralen anågende lillkillens mage som är i uppror.. Får se vad det ger, stackaren har ju diarrée fortfarande.
Unghästarna kommer också stallas in idag då det är såpass kallt ute nu. Så 19/10 kom de in från betet! Dock har de haft full fodergiva under längre tid..
God morgon! :)
Sitter i skolan, har precis börjat efter rasten. Har en uppgift om matfetter och oljor, hela första delen av lektionen satt jag och pysslade med bilderna från igår och nu har jag ägnat 20 min till att lägga upp dom på facebook, pixbox och bdb. Ska slänga upp några bilder i bildtråden här också lite senare tror jag :)
Slutar 11, funderar på om jag ska stanna i skolan, åka hem, eller gå på stan tills jag ska göra matteprov vid halv 4 i eftermiddag. Försover man sig får man skylla sig själv helt enkelt. :P

God dag :)
Upp 6, som vanligt, fodra/släppa ut, sedan körde jag syster till hennes praktik.
Sov vidare till 11, bytade om och gick ut med hunden, sedan red jag Brimad 30 min i skogen, piggelin, var ganska stark, främst vänstergaloppen, han vill gärna vara lite längre och lite lägre i vänstergalopp än i högergalopp, får inte riktigt ihopa honom på samma sätt i vänstergaloppen, som högergaloppen. men det är samma sak på ridbana/ridhus. måste ta tag i det och vara lite mer konsekvent. han kan, men jag måste bara rida ;)
sen fick han gå ut i hagen igen och både han och Japp fick hösilage.
duschat och ska göra lite frukost nu. tänkte sedan ta hunden och köra till stan och gå en riktig långrunda.

Godkväll!
En seg dag i skolan stod först på schemat idag, efter skolan så kom mamma och hämtade mig så köpte vi lite mat mm. Sen när jag kom hem drogs jag av en magisk osynlig kraft till min tv och one tree hill… Vilket gjorde att inte hagen till Fiona blev gjord idag, skärpning! Nu ska jag ut och fånga in lillan, mocka & fodra till Dodde samt ta in honom & se till kaninen. Sen tänkte jag laga käk, kebabb med pommes!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag har varit hos handkirurgen med min arbetsskadade höger hand. Det kanske blir så att jag måste steloperera mitt hö pekfinger 
Sen har jag varit på jobbet och jobbat med mitt projektarbete , sen varit och tömkört Rosie som idag skötte sig prima. Hon ställdes ut igår av Therese och skötte sig exemplariskt och fick 38p, bra poäng för en växande tonåring.
#6 Nej, stackare! 
Vad har du gjort med fingret?
/ ElinH
#6 hua, hoppas du slipper stelop.

Klämskada på jobbet av en patient !
juldagen 2007. Sedan dess kan jag inte rida ordentligt (enhands fattning) och inte heller öppna syltburkar el handarbeta. Fingret följer inte med som det ska och gör fortfarande ont. Med en stelop så ska jag kunna vara som vanligt igen säjer de…..
#9 Men då kan du ju inte röra det? Borde det inte bli ivägen? Fast å andra sidan så hellre det än o kapa av det :P
/ ElinH
#9 Aaaaj!