Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettallmänt
Läst 630 ggr
exitingsvillemo
0

God Morgon... Lördag

Hm, ja jag vet inte vad det är för datum idag, men Lördag är det iaf =)

Ska fara till jobbet snart, kortdag idag, vi stänger 14.00

Ska sitta och pilla lite på webshopen, hoppas på att få igång den under nästa vecka.

Skit-väder idag igen! Usch för höst-slask.

Slutar det regna, ska jag ta en tur med Ella och vagnen på em.

Ha en bra dag

Lindbygarden
0

God morgon!

Nu verkar det som det är på rätt väg med lillkillen så nu kan jag slappna av litegrann iallfall.

Idag så blir det familjen och fortsätta försöka få ordning på fönstren i stallet.. Vi ligger lite efter där nu iom sjukdom etc.

Cilla89a
0

God morgon.
Gick upp 6, fodrade/släppte ut. Sov sedan vidare till 9.20, duschat och ska göra lite frukost nu och kolla på webb-tv, 6 års-dressyren :)
När den är slut, skall jag rida Brimad en ordentlig runda i skogen. Och sen blir det 4-ås dressyren i eftermiddag :)
Ikväll blir det lugnt :)

Ev, tävling imorgon, har fortfarande inte bestämt mig ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Zaphix
0

God morgon!

Är hundvakt idag och drygt en vecka framöver, så ska ut med honom strax tänkte jag. Sedan blir det väl frukost och lite slappa innan jag puttrar iväg med moppen till stallet.

Ska rida för första gången sedan equiterapeuten var ute, så blir spännande att se hur han känns. :)
Blir bara en skrttur i skogen dock.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Cilla89a
0

#2 nej, det här håller inte, går ut och rider nu istället, suttit och väntat på webb-tv:n i över en timme..

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Faidra
0

Skriver lite om gårdagen också, hänger ju ihop med idag :P

Igår var jag och mina kompisar funk/statister på Själarnas natt, typ ett lajv. Vid 01.00 fick vi en kille att skjutsa oss till pendeltågsstationen, tog tåget till centralen för att ta tunnelbanan till bergshamra. Sen gick vi till vår scoutlokal, grillade mashmallows i ugnen och kollade på dåliga fredagsfilmer till vi somnade, jag i en saccosäck :D

Imorse vaknade vi och kom på att det skulle vara städdag, och att om 1 timme kommer alla som ska hjälpa till och städa. Vi hjälpte till att städa i några timmar, sen åkte alla hem till sig för att duscha och byta kläder. Om en stund ska jag tillbaka till vår lokal för att ha filmkväll, mys och bak. Vi stannar nog där tills imorgon kväll eller något sånt :P