Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 598 ggr
emeliekarlssoonn
0

God morgon 15/10

Guten Morgen! :D

Har precis ätit en macka, med bara ost. Urk. Den sista skinkbiten gick till mackan som jag tar med till skolan.
 Skola 8-15, sen ner på stan en snabbis. Måste köpa nya "pluppar" till mitt headset. Sen hämtar mamma mig i stan och så åker vi ut till stallet. Härligt. Kalla ridbrallor. *Brr*

Nu måste jag gå, om jag ska hinna med bussen senare. :)
Ha det bra allihopa!

exitingsvillemo
0

Mörn mörn…

Jobb blir det idag, som vanligt =)

Längtar till Söndag, då ska vi iväg på sadel-clinic.

En av våra leverantörer bjuder på en heldag med middag och grejjer. Allt som är gratis är bra *nickar frenetiskt*.

Andra kursdelen blir till våren och då får vi kalla oss sadelutprovare =D

Ska bli riktigt intressant, det här med sadlar är en djungel…

Hoppas alla får en bra dag och Ni som kör bil; Kör försiktigt, det ser livsfarligt ut, där ute *brr*

Cilla89a
0

God dag.
Gick upp 6, fodrade/släppte ut, sedan körde jag syster till hennes praktik, som hon började 7.
Körde hem och sov vidare till 11, promenderade en sväng med hunden, och sen gav jag hästarna hösilage i hagen. Brimad har vilodag idag.
Annars idag, hade planerat att köra till Flyinge, men attans, jag vågar inte Flört Mitt lokalsinne är inte av denna värld Flört
Så jag stannar hemma och håller ett öga på 4 års dressyren vid online resultaten istället..
Senare i eftermiddag ska jag följa med en vän till ridskolan och kolla när hon rider, och innan dess ska jag mocka och fixa i stallet.

Funderar på att stryka mig till tävlingen på söndag, är sista för i år, men motivationen är 0, jag tycker inte det är någon höjdare att ha häst på vintern, längtar redan till hans vintervila, även om det är 2 månader dit.
Och jag är absolut inte sugen på tävling, nu när han blivit så dum på tävling Skrikandes Även om jag vet att det enda botemedlet är att tävla.
Men jag får se, jag får se.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

MiaMaria
0

#1 På bara ett halvår?? När jag gick så va de minst ett års dokumenterad praktik innan man fick göra provet för att bli godkänd. Har inte hört något om att de har ändrat…

Jag jobbar fram till 14. Ska då åka till lillebror med en kompis som ska kolla på alla mina hästsaker som ska säljas. Ska även åka förbi o mocka åt hennes häst.

Mår skit idag efter gårdagens undersökning med tillhörande fastande osv, svårt o äta osv, men de ska väl gå till sig

LinaN
0

tjupp, ska precis ut till stallet, ska rida litet, funderar på mellanlånga rundan eller en sväng i paddocken, får se vad som händer helt enkelt…. hur det känns o så.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.