God morgon 14/10
Godmorgon Godmorgon! (8)
Ännu en dag i bageriet väntar. Härligt. :)
Dock har vi Mats idag. Han är superpedant så vi lär väll inte komma därifrån förrän efter 4 pga. att han tycker vi städat för dåligt. :P
Sen hem, äta lite och försöka skicka bilder till min kompis som var uppe och hjälpte mig med Rappe. (Det var typ.. 2.5 vecka sen och jag har fortfarande inte fått iväg dom.) Sen så blir det ungdomskväll i kyrkan. Teatersport eller "Hells Kitchen" står på schemat.. Spännande x) Det kan sluta hur som helst, som vanligt helt enkelt. :)
Hoppas ni andra får en bra dag :)
god morgon
Idag blir det arbete, som vanligt. Sen blir det lite kvällsmys med sonen innan läggdags och sen ska jag dejta TV-soffan =)
Grey's Anatomy blir det här =P
#0 Hell's Kitchen?? Va inte det igår?

god morgon..
Idag kommer min syster ner hit och så ska vi ut på shoppingtur. Vi ska även ge oss ut och försöka hitta nån frisörgrossist som ligger härborta nånstans..
Sedan blir det jobb ikväl….

Gomorgon!
Jag fastar fortfarande, magen skriker efter mat o mitt humör svajar rätt bra kan jag lova. Ska på sjukhuset vid 14 o sen får jag äntligen äta, dagens höjd punkt!
Rallylydnad ikväll men får se om jag orkar gå efter ett dygns fastande, annars blir de en lugn o mysig hemmakväll, kanske börjar rensa ur lite skåp inför flytten.
Idag kommer hovis, dock är det som vanligt, man vet inte när…. *muttra* nångång under dagen…. *suck*
ska ta bussen till stallet så jag är där kring kvart i ett iaf. bussarna går så dåligt nu mellan 10-13 dvs de går inte alls…. den bussen jag åker med är första för eftermiddagen idag.
Tar kameran med mig ska fota litet, och sen ska jag kapa manen på Harry. får se hur det blir på det hela taget.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God dag.
Gick upp 6.00, som vanligt, -2.3, FYYY! Nu var det inte bara frost utan marken hade även frusit. Gav hästarna mat och släppte sedan ut dem, och sedan pinnade jag på snabbt in igen och la mig i sängen och sov vidare till 11 :P
Bytade om och gick ut med hunden och sedan skrittade jag ut Brimad 45 min i skogen, joggade även lite i låg form, och så klättrade vi upp för backen en gång också.
Så härligt på onsdagarna, dagen efter träningen, bara skritta ut, utan några som helst krav, bara sitta på hästryggen och fundera..
Träffade förövrigt på ett helt gäng med jägare, haha, ja, dem satt och grillade :P Trevliga var dem, antagligen hade dem redan jagat färdigt för dagen, annars brukar dem väl inte vara så pigga på att man kommer ridandes i skogen ;)
Sen fick Brimad gå ut i hagen igen och både han och Japp fick hösilage.
Duschat nu och ska göra lite frukost, blev fruktansvärt besviken när jag såg att dem inte visar on-line resultaten från 5 års dressyren :/
Resten av dagen blir lugn, som vanligt ;) Mocka och sedan ska jag hämta syster på hennes praktik 19.00.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

#5 skall även köpa krafftfoder idag, närmare bestämt nu :P
Medarbetare på Dressyr.ifokus
så…. strax innan 17 kom hovis…. Harrys ena bakhov har fortsatt bli skev så han ska titta på harry om 2 veckor igen. Han sliter hoven snett och inte så litet heller. Så i värsta fall får vi slå på bakskor under en period. jag vill ju verkligen inte sko men är det enda sättet att komma unnderfund med den här skevheten så är jag mer än villig att sko honom. På den positiva sidan så kan jag iaf brodda i vinter. så inget ont som inte har något gott med sig.
fick redat ut svansen också idag. tog bara 1½ timme….
men nu är man iaf hovis favorithästägare som har en ren torr häst för honom att jobba med :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.