Dressyr iFokus

Dressyr

Etiketttävling
Läst 787 ggr
Cilla89a
0

Breeders Trophy!

Imorgon drar det igång och jag är så himmla sugen på att åka dit, många intressanta hästar..
Någon som ska dit?

Jag vill, jag vill, jag vill! Men ingen kan följa med, jobb eller skola för alla :( Och mitt lokalsinne är så dåligt, så jag är rädd att jag kör vilse ;) Fast jag varit på Flyinge flera gånger innan, så har jag aldrig kört dit. Risken finns att jag hamnar på en annan kontinent eller så ;)

Så jag hade hoppats att det skulle sändas via webb-tv, men jag hittar inget ställe, allt annat sänds ju via webb-tv nu för dagarna, vore ju typiskt om detta inte skulle sändas..

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

Jag skulle hemskt gärna vilja åka men i år är det omöjligt dels pga tid samt pga sjuka barn.

MiaMaria
0

Hade gärna åkt ner då Sigrid har två hästar med som jag varit mkt beblandade i med de e alldeles för långt. Men de är skräckblandad förtjusning med flyinge för mig, sist jag va där så va dom nära att låsa in mig på universitets sjukhuset i Lund, men de har jag inte tid med, jag hade hästar att ta hand om, hade världens urinvägsinfektion o fått hög feber, ingen höjdare men vägra missa breeders!!

Cilla, bor du långt från Flyinge?? De är busenkelt att hitta dit! Jag fixar gärna en vägbeskrivning åt dig om du vill, jobbar med sånt hela dagarna Flört

Cilla89a
0

#2 du hade jätte gärna fått fixa ihop en vägbeskrivning :D jag har inget emot att vara där själv, värre är det att jag ska köra dit själv, haha, usch..
jag bor i Hässleholm, så det är inte så långt..

MiaMaria
0

Ja men i Hässleholm bodde vi några nätter när vi va ner sist. Kommer inte ihåg exakt i minnet hur vi åkte men ska fixa en vägbeskrivning åt dit under morgondagen ifall du ska åka dit Glad

mooi
0

Jag överväger starkt att köra ner… Måste bara bestämma vilken dag :)

MiaMaria
0

Testa om den här beskrivningen fungerar

MiaMaria
0

Huuum nja de där blev inte så bra, då kom du in via färsk o frosta hallen o där tror jag inte publik får köra. Om du zoomar in/ut kartan tills du är ungefär i mitten på zoom-skalar så ser du att vägbeskrivningen svänger av från väg 104 mot getinge, förtsätt ist på väg 104 rakt fram mot själva byn Flyinge så kommer du bättre Glad

Cilla89a
0

#7 lutar åt att åka dit imorgon, fast jag blir rent nervös av bara tanken att köra dit själv, haha, många rondeller och svängar :O gillar mer när det går rakt fram ;)
men vi får se.. jag vill ju kolla, taxi kanske? ;)