Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1077 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 12 oktober

Ja här är vi uppe med tuppen. Sitter i soffan och kolla på Nicke ihop med yngste sonen som vaknade med skyhög feber. Usch det är så jobbigt när barnen är sjuka. man blir ju så orolig. Han har haft hosta och snuva ett par dar och nu kom en rejäl febertopp!?

Ska ringa vårdcentralen så fort de öppnar så vi får komma in så de kan lyssna på honom.

Så fokus kommer ligga på lille prinsen idag.

Hoppas ni får en bra dag allihopa!

exitingsvillemo
0

Usch, stackars liten. Våran skrutt är också förkyld, men ingen feber än så länge.

Idag ska jag till banken och äntligen få klart med kortterminalen till butiken. Eller ja, vi ska skriva lite papper iaf, sen ska det väl dröja flera veckor till innan den blir ikopplad *suck*.

Ska ringa och höra var min webshop tagit vägen också så man kan börja bygga upp den ngn gång.

Väntar otåligt på att min ena hermelinhona ska klämma ur sig sina ungar, innan det blir för kallt! Och när jag skriver otåligt så menar jag verkligen OTÅLIGT!!

Ha det gött allihopa!

MiaMaria
0

Gomorgon!

Jag har precis börjat jobba, jobbar till strax efter 15. Sen ska jag hem o vila en stund, har sovit väldigt lite i natt. Sen vet jag inte vad de blir ikväll, får se vad som bjuds.

Huva stackars barnen (både #0 & #1), hoppas de tillfrisknar snart!

halludu
0

God morgon!

Nu vid åtta ska jag på läkarbesök och kolla upp mina leder igen.. Behöver verkligen medicin nu annars går jag i taket x ).

Sen ska jag till växjö och BÖRJES!! Tillsammans med min älskade pojkvän och shoppa loss för 1000;- : )

Lilleman får vila idag han har gått 6 pass förra veckan så det var dags för en vila..

Ha en bra dag, kram elin

emeliekarlssoonn
0

God morgon!
Livsmedelslektion utan lärare innebär; KAOOS! :D
Riktigt härligt kaos! Hela vårat bord satt och asgarvade åt en video på youtube där en liten arab-kille ramlar av en stol. Hahaha. HELKUL!

Det är pissväder i Nkpg. :/  Det regnade när jag åkte hemifrån. Hoppas på bättre väder till eftermiddagen så jag kanske kan rida. Måste höra med mamma om jag kan rida eftersom totto fick sin första vacc. mot botulism igår. Får se hur det blir som sagt. :)

mooi
0

god middag..

Sitter här och är rätt så rastlös. Är ju hästlös för tillfället då lilla damen är på semester hos mina föräldrar. Liksom, vad gör man när man inte ska till stallet? Rutinerna blir ju helt ur gängorna.

Ska jobba kl 16:30 så det dröjer innan jag ska göra något nyttigt. Sedan kanske jag ska börja fundera igenom lämpliga ordval på engelska, ska nämligen bli uppringd av möjlig ersättare för usa ikväll :)

Cilla89a
0

God dag.
Gjorde det vanliga på morgonen, upp 6, fodrade/släppte ut, sedan sov jag vidare till 11, trött som ett as, har drömt så sjuuukt konstiga drömmar i natt, så hälften hade varit nog!
I alla fall, bytade om och sedan gick jag ut med hunden och sedan red jag och Brimad ut i skogen, en timme. Kändes extra spänd och tittig idag, han fick syn på något i skogen, sen tog det lite tid innan han kunde slappna av. Mycket fokus på galoppen idag, kändes väldigt bra och reglerbar, väldigt lätt att ställa/böja också. 
Sen fick han gå ut i hagen igen och både Brimad och Japp fick hösilage.
Nu har jag precis duschat och ska göra lite frukost.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

Efter jag skrev morgontråden började lillen kräkas och få jätte ont i magen så det var akut till sjukhus, ambulans mötte upp 2 mil härifrån. Det konstaterades efter lungröntgen att han har lunginflammation. Hemma igen med antibiotika dock är det virus så jag vet inte hur det ska hjälpa??

Vi får se om han blir piggare annars åker vi in igen..

LinaN
0

#7 usch då…. lille killen….. var det inte han som vart dålig nu i somras med?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Jo han trillade och gjorde illa nacken..