Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettallmänt
Läst 2547 ggr
Faidra
0

OT- Prao

Jag är i desperat behov av hjälp!

Jag går i 9an och ska snart ha prao, men har ingen praoplats! Jag har kollat hos Frida, men dom hade fullt, Elle och Chic tar inte emot praoelever.

Så nu är det alltså väldigt bråttom, förra året var jag på ett café, så helst något annat, men annars kan det vara i princip vad som helst. Helst inte mer än 1 timme från Stockholm, Solna, Sollentuna, Sundbyberg och så.

Snälla, någon som har några idéer?

Cilla89a
0

Har du något som du gillar lite extra? Tanken med prao är ju att man ska få prova på att jobba med något man är intresserad utav och vill jobba med i framtiden..
Jag hade inga som helt problem att hitta praoplats i 9:an, först proade jag på ridskolan och sedan ett hunddagis..
På gymnasiet, när vi hade praktik i 3 omgångar, var det bara att välja och vraka ;) Alla är ju glada att dem får gratis arbetskrafft.

Sätt dig ner och fundera på det du vill proa med, och sedan går du dit du är intresserad och frågar.. Lättare att träffas öga för öga..

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Faidra
0

Jag är intresserad av lite olika saker, t ex. hästar, mode.

I ett stall känns lite onödigt eftersom att jag redan vet hur det mesta går till där. Sen har jag ju somsagt frågat lite olika tidningar, men ingen av dom kunde ta emot mig.

Lindbygarden
0

modellagentur kanske?

LinaN
0

sumpans textilaffär? de har ju massor med modetyger hos tyg-Åke som jobbar dät och sen så finns ju lajv-hörnet bakom på lagret som också är toppen. kanske kan få praoa där?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.