Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 722 ggr
Lindbygarden
0

Godmorgon 9 oktober

Här blåser det så in i norden idag. Jag är hemma då äldste sonen kände sig krasslig, får man finnas till hands. I övrigt så är det städning på schemat - jag hatar att städa! Så fruktansvärt trist och slöseri med tidOskyldig

Nej nu ska jag sätta på lite kanelkaffe o ta en macka.

Vad ska ni göra idag?

LinaN
0

jag ska försöka kurera min dunderförkylning. näsan har vart som en öppen kran inatt. han snörvlat, snorat o haft mig, sovit jättedåligt. idag är huvudet tjockt och tungt. men halsen verkar inte så risig som jag trodde den skulle vara idag.

Ska sortera tvätt idag, städa av lägenheten då vi har dammråttor i storlek med katten som smiter kring hörnena här. Bära upp gästsängen på vinden och sådär….

helst enkelt försöka få ordning i hemmet idag.

Sen ska jag ju ut till stallet i eftermiddag, men undrar hur i helsikke jag ska palla göra något mer än att mocka och blanda foder…. :S

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

#0 Vilket tjat om kanelkaffe, vad är de för något speciellt? Flört

Jag har legat med huvudvärk hela morgonen, men nu har jag blivit lite bättre iaf så jag har släpat mig iväg på jobbet. Jobbar till 15:30 os en ska vi till mamma en sväng o hämta lite saker o sen blir de nog att tillbringa helgen i Lit hos svärmor då Niklas ska försöka snickra lite.

Cilla89a
0

God dag.
Det vanliga, som vanligt ;) Upp 6.00 fodra, släppa ut. Sedan sova vidare till 10, för att sedan byta om och gå ut med hunden och sedan red jag Brimad 30 min i skogen, väldigt pigg och busig idag :P 
Har precis duschat och ska göra lite frukost nu och kolla lite på Greys Anatomy.
Annars idag, ska jag ta och fundera på vilka klasser jag ska starta den 18:e okt, som också ser ut att bli sista starten för i år. Tror det blir LC:2 och LA:1, anledningen är dessa två klasser går i samma ridhus! Ville igentligen rida LB:2 och LA:1, men dessa går i 2 olika ridhus, och jag vet ju hur Brimad är, en redig tönt ;)
Drygt att han ska vara så himmla tittig..
Ikväll blir det lugnt med Idol :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

#1 Usch låter inte alls kul, du får skita i allt vad ridning heter och istället se till att vila så mkt som mjöligt.

#2 Vad det är med kanelkaffe?? Det är supergottSkrattande

Enkelt också bara lägg lite kanel i kaffefiltret så ska ni få se på ngt gott!

Hoppas knoppen e bättre snart.

#3 Hoppas nu det kan flyyyyta för er, ni har ju haft en del otur kring tävlandet.

MiaMaria
0

#4 Alltså hur mkt kanel?? Och tillsammans med kaffepulvret??

LinaN
0

#4 om det bara vore så enkelt. Han har bara gått en dag denna veckan och jag vill inte att han tappar det lilla vi hunnit med i förra veckan. Nackdelen är också att tjejen som ibland rider harry åt mig hon föll av en häst på sin praktik och hoppar nu omkring på kryckor så hon kan inte rida honom åt mig. :/

så då är ju frågan vad man orkar göra…. :/ och ingen annan i stallet "vågar" rida min bjässe. han är ju så stor .:/

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

#5 En tesked kanske och ja direkt i det malda kaffet

#6 Asch då jobbigt när det blir så men har han bara gått en dag i vecdkan så ge honom en semestervecka då istället. På det igen med nya krafter på måndagen!