Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 964 ggr
MiaMaria
0

Godagens 2/10

Godag!

Vad har ni för planer för dagen??

Jag jobbar fram till 15 meddans solen skiner som bara den ute Obestämd

Efter jobbet ska jag fortsätta rensa bland alla bilder, se vad som ska framkallas, är rätt mkt att gå igenom kan jag lova! Sen blir de packning o fixning ikväll, ska till S-vall på utställning i morgon, hur nu de ska gå…

Ja de e väl de som jag kommer hinna idag.

Överlycklig att jag inte har ont någonstans efter gårdagens lilla ridtur Glad

Hoppas ni har en fin dag!!

LinaN
0

Solen skiner underbart här, men luften är bitande kall.

En annan har liiite träningsverk efter gårdagens 2 timmar och 20 minuters tur ^^ han blir löjligt stark den hästen… och älskar att springa…

Ska evnetuellt en tur till hööks idag, ska prova thermoridbyxorna. Sen ska jag väl även titta på benreflexer och tränsreflexer…. för tränsreflexer borde man väl kunna sätta på den vanliga läderbröstan väl? man tycker ju det iaf :D

Sen blir det stallet, evenetuellt en lugn skritt-tur annars får han skräpa vidare i hagen. Sen ikväll mellan 19-22 har jag tvättstugan så man får undan litet tvätt samt så man har rena kläder tills imorrn när vi ska ha inflyttningsfest :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Cilla89a
0

Kallt som attan, runt 0:an när jag gick upp vid 6 och fodrade/släppte ut hästarna.
Sen körde jag syster till hennes praktik i stan och sen körde jag hem och sov vidare till 10.30, skönt!
Gick ut med hunden direkt och sen bytade jag om och red en kort sväng i skogen på Brimad, kändes toppenfin!
Inte så mkt att annat som ska göras idag, som vanligt ungefär :P
Äta gott och kolla på Idol ikväll.
Och så ska jag ev, fixa lite med Brimad inför tävlingen imorgon, men jag startar inte förrens vid 14-15, så ev, att jag fixar honom imorgon förmiddag. vår 4:e start blir det LB:1 och LA:1(debut) och första inomhus, ska bli väldigt intressant, tror han går bättre inomhus, där han inte har så mycket att glo på, han är ju väldigt tittig ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

emeliekarlssoonn
0

Go' eftermiddag! :)

Har haft frilufts"dag" med skolan idag. Vi skulle ses i Folkparken vid 9.30 vilket innebar 2 timmars sovmorgon för mig! TJOHO! :D  Gick och la mig vid 10 igår kväll, somnade väll inte förrän vid halv 11 så med 9.5 timmes sömn så var jag superpigg :D
 Det blev ju ingen direkt friluftsdag, snarare friluftstimmar xD  Men kul var det :D
 Lovade mamma att jag skulle göra klart engelskan som jag började på igår. Jag har inte ens börjat att fortsätta än.. är fortfarande trött på engelska texter om kycklingslakt :P

När mamma slutat ska vi ut till stallet och sätta upp provisoriskt staket runt stallägarens trädgård så hästarna kan beta av där. :)

Fiona
0

God middag!

Började med skolan som vanligt, hade prov som förhoppningsvis gick bra! Efter skolan fick jag ett samtal från Coop som undrade om jag ville komma på intervju för kväll & helg jobb Skrattande Perfekt då jag behöver pengar!, hoppas bara att det går bra på intervjun! Hur det blir med tiden är en annan femma Obestämd Mamma var i stan så jag kom hem en timma tidigare. Nu ska jag ut och köra Fiona och tömköra Dodde =) Ikväll blir de slappt då jag ska upp och jobba i morgon!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Lindbygarden
0

Håller tummarna för storslam imorgon!

Idag har vi varit iväg en sväng, barnen på dagis och jag på tur. Lilltrollet har dessvärre blivit sjuk så jag har nu gjort chokladbollar åt henne samt beställt pizza av pappa!

Här har också hänt lite till men kan inte berätta ännu!

J-Parnebo
0

God kväll,
idag har jag vart på ridskolan som vanligt med skolan, ridit ett ganska hårt dressyrpass, sedan hem fira min födelsedag lite mera, hann aldrig samma dag som jag fyllde år, sedan ner och red ett dressyr pass på aurora :)