Gof morgon 29 september
Morrn gott folk.
idag ska vi till lägenheten och flyttstäda…. *bläh* men måste få det färdigt idag.
Sen ska man ut till stallet. mocka och blanda foder. Sen hem, käka och sen vidare in till stan och magdanslektionen. fick avboka vår tvättid idag också… :S
Och imorrn ska vi lämna nycklarna till gamla lägenheten. shit, måste åka o köpa en dekorationsbård till gamla vardagsrummet också. det är inte fixat ännu…. :S bläh. den här dagen kommer inte bli rolig alls.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Oj du hade en hel del att göra idag!
Här är det soligt och fint, barnen 'r på fotografering med dagis.. tur de var frisk nu!
Vi ska inte göra så mkt idag, bara det "vanliga"
Jag ska slipa vidare på fina sidan

God Lunch :p
Idag har jag ridit ut i det fina vädret. Hon var så himla duktig igår och gjorde förvänd galopp och grejer så det var skönt att ta det lugnt idag.
Sedan åkte jag och köpte ett tunt regntäcke (har jagat ett tunnare än det jag har, och ville ha nät inuti -hittade ett idag!) och så köpte jag mig en klippmaskin -Moser Avalon så nu ska luddet av :p Tänk att man kan känna sig så nöjd när man med ett knapptryck blåst 4500+ XD

Godag!
Jag jobbade 4 timmar i morse, hem o ut med vovve o sen på stan med Zickan. Vet inte när jag gick på stan sist men gjorde inga riktiga fynd direkt, blev bara en del underkläder samt en mössa till Zickan för 400 kr
Va skyldig henne så då köpte jag mössan hon ville ha. Nu ska jag jobba 1 timma o sen hem, rätt skön dag ändå må jag säga!
#2 Hahaha visste e det underligt
tjoho…. nu är det mockat o fixat till hästen. Sen ska jag få tummen ur här och fika något innan jag åker in till stan, samt boka tid för slutbesiktning av lägenheten imorrn… tar besiktningen vid 16-tiden annars så kna jag inte… :S
Men iaf. Nu är det bara golvet i sovrum och hall kvar att skura. Ugnen invändigt, kyl o frys invändigt ohc utvändigt, samt några skåp. litet lister och sånt dära som går snabbt med en trasa ;) ska nog skicka dit sambon igen medan jag är o dansar så han tar golv eller nått medan jag är iväg då han är i skolan imorrn när jag ska dit o städa det sista med hjälp av hans mamma.
så nu blir det en negerboll och litet saft, sen ska jag åka in till stan och dansa! :D

#5 Ajabaja man får inte säga *****boll
Säger hon som vägrar säga något annat 
#6 När jag stått bredvid en neger som köpt negerboll så tänker tamigtusan jag kalla det negerboll ;)
Han vart svart som natten och hade jättefint krulligt hår, och sa "jag tar en kanelbulle och så en negerboll!"
expediten såg ju nästan besvärad ut men jag tyckte det var klockrent :D
#7 Hahahaha. Helcoolt