Godmorgon 28/9
Här regnar det och är riktigt gråruskigt.
Fick igårkväll ett parti med plastat hö som vi ska testa. Hästarna gillar det verkligen!
Idag ska jag fortsätta slipa på min hemsida. Verkligen jättekul men inte helt enkelt att göra det fint. Hoppas slutresultatet blir bra!
I övrigt en lugn dag hemma hoppas jag.
Godmorgon! Här regnar det med :(.
Idag händer inte så mycket, ska väl ut o fixa i stallet som vanligt och kanske skritta en sväng på Sulan.
Ville bara påpeka att det är den 28:e idag, inte den 27:e ;) tss.

#1 Fixat 
Gomorgon!
Jag jobbar igen, första gången efter sjukperioden. Ganska lugn dag, lite trafik, har en del elever samt möten, skön start!
I kväll blir de nog lugnt, såg de va film-rea på en av videobutikerna så ska nog gå förbi där, annars e de lugna gatan.
Hahaha.. kom på det precis

Här är det soligt värre. Jag är genomsvettig, har brottats med Rosenröd. När hon åkte till lösdriften i våras så var hon ordentligt tömkörd utan ledare. Idag kunde hon oooooomöjligen gå till vänster med ledare. Snacka om tonårstrots. Hon ställde sig rakt upp och gick omkull 8 ggr utan att vi var inblandade. Jag är lite svettig kan jag lova men efter ett tag så gick hon så fint så på fyrkantspåret i båda varven ( med staket omkring vilket hon missade första varvet……)
Jag tror att jag aldrig mer ska behålla en unghäst efter dagen. En äldre välinriden tanthäst ska jag nog ha.
Något positivt om kräket är att hon är grymt stabil i huvudet. Hon var inte det minsta upprörd själv av att sprattla på ryggen några gånger, det blev en rejäl dusch efteråt och den njöt hon av.
Nåja nya tag i morgon så får vi se vart vi hamnar…..
#4 Hahaha visst är det underbart med unghästar? De brukar vara "vildhästar" efter betet
Skönt att det iallfall är sol hos er!