Gomorgon 24/9
Gomorgon!
Vad har ni för planer för dagen??
Jag vaknade just av att mannen sa hej då o gick på jobbet, ska fortsätta sova men just nu gick de inte. Kom hem halv 2 i natt då jag körde hem lillebror från krogen.
Fortfarande sjuk, men ledig från jobbet idag så behövde inte sjukanmäla mig iaf. Ska åka bort till träningsbanan med en kompis o alla hundar så får hon träna lite agility med Gimli, han måste få göra nå vettigt nu, stackarn.
Lillebror fyller år idag så ska dit ikväll o gratta annars händer de inte så mkt idag, som tur är…
Hoppas ni får en fin dag! Här har de varit kallt i natt men nu ser de ut att bli en toppenfin dag!
Godmorgon!
Kommer inte iväg på ul idag då fröken är snuvig. Så vi avvaktar till nästa vecka och hoppas hon är fräsch då.
Idag ska jag sortera lite böcker tänkte jag, låter väl spännnade? Städa och röja samt sen blir det städ i bildarkivet på datorn.
Här skiner solen men det är riktigt "höstigt"
Hoppas du snart mår bättre Mia och vi kan ju sitta o drömma oss bort o tänka att vi vore med Peppe på Rhodos!
Morrn! här vaknade man av världens störstskur som rammade sovrumsfönstret. 3 minuter senare var det grått och dant igen men en liten solstrimma som letade sig in genom sovrumsgardinerna.
Nu ska vi ta o käka frukost, sen ner till affären, köpa fika, dricka, dasspapper och sen ska vi bort till bovärden, få våra nya lägenhetsnycklar, gå förbi väninnan som bor på vägen och fika om hon är hemma, annars går vi upp i lägenheten och fikar där. Torkar ur skåp och grejjar litet så allt är fräscht tills imorrn när vi kommer med flyttkärran :D
*dansa*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#2 Va spännande!
God förmiddag!
Sitter just nu och väntar på att vi ska börja. Jag lyckades försova mig i morse och kom till skolan efter första rasten. Missade matteprovet och kommer få göra det på omprovstid -.-
Vet inte vad som händer senare. Skulle behöva åka ut och rida Rappe, men får se hur jag gör.
#2 Härligt :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så!
nu har vi hämtat nycklarna och gått igenom lägenheten. Ska begära besiktningsprotokoll från förra hyresgästen, samt så ska jag begära att de byter toasits samt lagar persiennen i köket.
Sen våra nya skåpsluckor var i fel färg! vi sa att vi ville ha ek-färgade luckor men när vi kom dit satt det vita luckor med björkinslag på kanterna…. snacka om att bli besviken.
Men det är det som ska göras och så ska jag ringa bredbandsbolaget o be dem koppla om så vi får internet och telefon i nya lägenheten från o med fredag kväll.
och youtubefilmen visar ungefär hur glad jag är för att komma från detta området och denna lägenheten till den nya :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

god middag.. Idag startade vi tidigt. Jag skulle åka till mina föräldrar för att ta tag i problemen runt min förhoppningsvis stundande usa-resa. Jag var ju på ambassaden i tisdags och det gick bättre än sist men inte helt bra. Så nu sitter jag och laddar inför ett samtal med dem pga att det de vill att jag ska göra går inte att genomföra -mer info kommer i min blogg när jag pratat klart :p
Var i stallet kl 9 och släppte ut tanterna och åker tillbaka för mockning och ev ridning sedan. Med tanke på träningsvärken JAG har efter gårdagens ridpass misstänker jag att Hottie också är lite småstel idag…
Hej så länge!
#6 Vill se fler bilder på damen!

God kväll!
Skoldag som vanligt, endast tre lektioner fast långa men dagen har gått fort. När jag kom hem hjälpte jag pappa att köra Albin i den nya vagnen, dom ska köra invigningen till Mekelsmäss i morgon. Sen har jag suttit lite här men ska gå ut och göra i ordning i stallet nu. Sen ska det packas & marsvin ska badas, i morgon bär det av till Småland för utställning :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#7 måste få nån att plåta oss bara :p
#9 inte alltid lätt att hitta fotograf, vet själv hur det är