God morgon 23/9
God morgon!
Sista titten här inne, åker mot landvetter om 45 min och sen vidare mot Rhodos =) ha så kul här i höstrusket =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Godmorgon!
Här är höstrusk och kyligt. Lilltösen e förkyld igen så barnen är hemme idag. Hoppas hon är bättre imorgon och kan gå på dagis på fredag. Nu ska jag se om ajg kan boka transporten.. Bara hoppas man själv inte blir dålig nu när vi ska ut o fara imorgon!!

#0 Åhh jag e inte alls avundsjuk 
#1 är de 90dagars? Eller vad ska ske??
Jag är fortfarande hemma o sjuk, börjar lessna ordentligt på de här nu. Missade agility igår, ikväll är de rally men jag kan inte gå. Ska iaf ev utanför dörren en sväng i em, måste åka o hämta hundmat, om han som jag köper av har hemma.
Inte nog med att vara sjuk o ha svårt att sova av den anledningen, i morse före 7 så började dom gräva här på innergården, vette katten va de gör men ni vet de där härliga ljudet av en grävskopa som dras mot asfalt *ryser*
#2 90 dygns
God eftermiddag. :)
Jag kom hem från sista praktikdagen för ca. 1 timme sen.
Ska fixa iordning lite bilder som ska skickas iväg till en stallkompis.
Det är ungdomskväll i kyrkan ikväll. Vet dock inte om jag ska gå då Krokek och Enebys församlingar är inbjudna. Krokeks församling består enbart av urblåsta fjortisar (förlåt mig för uttrycket, men det är faktiskt så) och jag har ingen större lust att umgås med annat folk eftersom jag är sjukt trött.
Så. Får se vad som händer.
Sitter iaf hemma med Cola och ett paket dextrosol. Lyckan är oändlig ;)