God morgon 22/9
Hej hopp!
Nu är jag i mörbylånga igen tänkte ta en tripp till lokalen för att kika på det som ska bli nya kontoret. Färg till väggar, tavlor, skrivbord etc ska väljas. Kul!
Vad hittar ni på idag då?
morrn! idag så blir det snart frukost, sov alldeles förlänge idag. dumma regnväder som gör att jag tror det är natt fortfarande. Ska fortsätta packa ner saker. Har en flyttkartong kvar, ska be sambon som ändå ska till affären o kika om där finns några banankartonger till oss.
Det känns overkligt nu, inte i morgon men dagen efter ska vi hämta nycklarna! Då kan vi börja flytta in! Sakta men säkert. <3 Ska ringa och boka om flyttsläpet så vi har det på fredag kväll också och inte bara lördag dag.
Sen är det dags för magdans igen idag! :D
Blir ingen ridning som jag planerat iom att det hällregnar ute. *bläh*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

jag ska packa idag eftersom vi åker till rhodos imorgon
ska försöka hinna med att rida lite också
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag är hemma o sjuk idag med, tråkigt som ***. Orkar ju inte göra något o har en hund som snart kryper ur skinnet i trisstess, han e van vid fart o fläkt varje dag med träningar osv o nu får han bara gå kortare turer samt en längre varje dag…

gick upp som vanligt 6 och fodrade/släppte ut, var +13, så jag tog av Brimad sitt back on track täcke, annars brukar jag slänga på ett ofodrat regntäcke ovanpå, men idag tänkte jag att det var så varmt, så han fick gå ut naken, och sedan vaknar jag igen vid 11 av att det ösregnar och blåser halv storm, så det var bara att pallra sig ut och mocka och sen in med hästarna så dem kunde torka, för att sedan lägga på regntäcke och släppa ut dem igen
där fick jag för jag släppte ut Brimad utan täcke ;) vill inte att han står ute i spöregn utan täcke och speciellt inte när det blåser, han står och spänner sig som tusan. men Japp har ju päls för 15 hästar, så han lider ingen nöd när det regnar och blåser ;)
jupp, så är det. har duschat och äter lite "frukost" nu.. dressyrträning ikväll 18.45, ska bli kul, eftersom det är 2 veckor sedan sist, pappa var tvugnen att stanna kvar på jobb förra veckan.
jag hoppas Brimad är lika fin som han varit de senaste träningarna.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Godkväll!
Skolan idag, slutade halv två men skulle till banken & tågstationen så fick åka med 15.45 bussen ändå. Kom hem runt halv fem och gick ut och red Dodde, körde Fiona efter det. Gjorde stallet och gick in till datorn, pluggar lite matte & snart börjar Andra Aveneyn. Efter det ska Doddes tas in och sen blir det sängen.
Har regnat inprincip hela dagen fast slutade när jag kom hem, fast nu blåser det som bara den!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg