Gomorgon 21/9
Eller godag kanske de är nu… Vad har ni för er idag??
Jag är hemma o är sjuk. Fick lite ont i halsen i fredags o sen vaknade jag med feber i lördags, natten mot söndag kom hostan så ja, jag ligger mest, antingen i sängen eller i soffan o kollar på tv eller film, ingen höjdare alls vill jag lova!
Va på utställning i lördags med vovven, de gick ju toppen kalas (Hp, BIR samt BIG-R) men jag va helt paj, pendlade mellan att svettas o frysa hela tiden. Men när sjukan kom så fort så kanske den ger sig fort oxå? Hoppas kan man alltid göra!
Hoppas ni har en betydligt bättre dag än mig!!
Godagens!
Trist att du e sjuk, hoppas du snart e bättre!
Här har nu hovslagaren varit och verkat alla hästar. De skötte sig utmärkt allihop vilket känns kalas.
Nu ska jag annonsera lite unghästar och sen städa i övrigt så är det hänga med barnen som gäller
Helloj!
idag har jag städat litet, vart ner till psoten, packat saker som blivit sålt på tradera, hämtat ut ett paket på posten innehållande en härlig vinröd virkad sjal. Ska snart sortera ut porslin i köket, vilket som ska packas ner och inte.
Sambon ska laga mat, och nu är det bara 3, TRE! dagar kvar tills vi får nycklarna på den nya lägenheten! *dansar* Så vi hämtade 2 banankartonger till i affären som vi nu ska packa med köksgrejor.
O ikväll blir det säsongsavslutning på DEXTER, så då har vi köpt weiner-nougat-glass som vi ska mumsa på. :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

usch min dag har varit skit, nästa lika illa som natten. har sovit max 3 timmar inatt och känner mig helt apatisk
anledningen finner ni här =(
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#3 Jaha förstår att du undrar över vart han kommer att bo sen..

#4 detta blir hans 9e flytt… tycker inte han ska behöva flytta mer nu, han är ju gammal lille gubben =(
#5 Oj då det var ett par gånger det..

jag vill bara ta hem honom och låta honom slippa flytta mer och gå här resten av sitt liv =(
Men jösses…. :/ stackars Peppe…. :(
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

år -97 flyttade han 3 ggr… jag är den som ägt honom längst, drygt 4 år =(

#3 Tråkigt :(
Godkväll!
Har vart en lång skoldag, städat hela rummet grundligt, och ridit Dodde med Fiona som handhäst. Gjorde stallet efter ridningen också, nu ska jag krypa till kojs! Juste jag har fått tid för dressyrträning på onsdag 18.20 , äntligen 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg