Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 699 ggr
Lindbygarden
0

Godmorgon 19/9

Igår blev det Böda Sand istället men det var minst lika bra som trollskogen. Milslång sandstrand med sån där vit timglassand! Helt otroligt fint, vi hade dessutom helt vindstilla och jättevarmt! Sen hade de på campingen en jättestor och modern lekplats där vi alla lekta och hade jättekul!

Idag blir det till att röja här hemma, har massor av gamla och små kläder som ska rensas ut så vi kan hitta ngt när  vi är i garderoben. Sen blir det lite stallstök också..

vad hittar ni på idag?

LinaN
0

morrn!

idag åker vi till soptippen och slänger skräp och möbler som vi inte har nytta av längre. Skönt att slippa släpa på massa man inte vill ha kvar.

Sen vet jag inte riktgit vad som händer idag. kanske packa litet mera kartonger.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Fiona
0

Godmorrn!

Kom hem vid 2 inatt och tvingade upp mig vid halv nio för jag skulle jobba nio, roligt bara att jag får ett sms kl 9 där det står att vi kör i kväll istället!

Idag ska jag rida Dodde, köra Fiona (blir tyvärr ingen precisionscr i morgon :( ), pyssla med smådjuren & städa rummet. Tänkte mocka ut hela Doddes box men då måste mamma köpa hem spån först och det är väl stängt idag kan jag tänka mig…

Hoppas ni får en bra dag, vädret ser ut att bli lysande här även idag :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Minetta
0

godmorgon!

ska snart ut och rida ponnyn i terräng :)

emeliekarlssoonn
0

God förmiddag, lunch eller vad man nu vill kalla det :)

Jag vaknade för en halvtimme sen ungefär, extremt nyttig *host* latmansfrukost, glass och cola Oskyldig  Mamma slutar inte jobba förrän 4 idag så det blir stallet efter det. Ska väll rida pålle på gärdet igen (om han inte har plöjt upp det förstås). Ska se om mamma kan fota idag också så bered er på ännu en bildbomb haha :D