Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 630 ggr
emeliekarlssoonn
0

Godmorgon 18/9

Godmorgon Godmorgon!

Idag hade jag verkligen INGEN lust till att gå upp ur sängen från mitt varma sköna täcke. Urk! Det är svinkallt i hela lägenheten! Dom har dragit igång värmen men det märker jag inte av eftersom jag sover med mitt vädringsfönster öppet. Kanske dags att stänga det :P

Idag är det skolan som gäller. Börjar med 3 timmar engelska och sedan är det gympa på badhuset på eftermiddagen. Yoga ska vi ha. Hahahaha. Det kan gå hur som helst känner jag x'D

Vet inte om jag åker ut till stallet efteråt eller om jag skippar det. Isf får jag ta bussen eftersom mamma jobbar till halv 8 ikväll..

Vad händer hos er idag? :D

J-Parnebo
0

Idag ska jag rida nu på morgonen och så har vi stalltjänst med skolan.
efter det så hoppas jag att jag orkar rida min egna häst.

MiaMaria
0

Gomorgon!

Jag har precis kommit till jobbet, jobbar till 14 idag. Ska försöka att åka o träna agility då o kvällen vet jag inte vad de blir. Tidig säng iaf då jag ska upp tidigt o åka på utställning.

Hoppas ni får en fin dag

Lindbygarden
0

God morgon!

Idag har vi alla tagit ledigt och ska åka på utflykt till TRollskogen! Så nu steks det pannkakor, fixas rödbets o köttbullemackor . Givet är också kanelbullarna!

Ninnii
0

#3 Å vad gott! Får man hänga påFlört

God förmiddag!

Idag har jag hunnit mocka och sedan har min vän Alice vart här och klipp Bill, det blev jätte bra. Ska ta kort på resultatet i eftermiddag!

Så nu börjar vi förbereda oss inför Flyinge. Shit det är bara 2 veckor kvar inför den stora RIKSfinalen, börjar bli lite nervös måste jag säga.

Ska longera Bill i eftermiddag och sedan har jag bjudit min mig själv på middag till min syrra i kväll. Peter är borta på hemvärnsövning i helgen så han åker i eftermiddag.

Nä nu ska jag damsuga!

ha en  bra dag!

Lindbygarden
0

#4 Självklart hade du fått detSkrattande

förstår att det börjar kittla rejält i magen nu men det kommer gå kalas!