Gomorgon 17/9
Gomorgon gänget!!
Vad har ni i kikaren idag o hur ser ert höstväder ut?
Jag jobbar från nu till 12, kort o skön dag. När jag kommer hem ska jag skriva klart ett dokument samt fixa lite med bilder. Ev om jag hinner börja skriva på artiklarna om gångarterna.
Ikväll ska vi till Lit, mannen har lovat ut sig som bärhjälp till en av sina mostrar så då passar nog jag på o tar en långtur med Gimli, om vädret tillåter dvs. Just nu är de grått o tråkigt o blåser rätt bra…
Hoppas ni får en fin dag!!
God morgon!
Här skiner solen och det är helt vindstilla, det är en sån där fantastisk höstdag. Jag har precis varit ute och skrämt min fölunge… eller ja inte skrämt kanske men han tyckte jag såg bra underlig ut med stor rosa turban på huvudet. men det är lika bra de vänjer sig!
Hade duschat och tvättat håret innan jag släppte dem.
unghästarna brydde sig inte ett skvatt, bra då börjar de bli lite härdade på det planet iallfall
Jag ska åka och lämna barnen på dagis, sen ska jag se om jag kan ordna klipptid inom en rel nära framtid. Därefter blir det en tur och sen en sväng till nya jobbet..
Ha det gött idag!

#1 men du, sakta i backarna nu, va då jobb?? Nu har du glömt o berätta något för mig/oss 
God morgon!
Sitter just nu i skolan. Har matte. Aja, det funkar. Har ju lite muppade 3 timmars lektioner med en halvtimmes rast mitt i.
Efter skolan blir det väll stallet. Förhoppningsvis får jag med mig en polare ut som kan fota litegranna, men får se hur det blir. :)
#1 Ja nu får du ta och berätta, vad för jobb? :D
Morrn!
frukosten avklarad så nu ska man bara klä sig sen blir det långpromenad med hunden och sambon ut till stallet. Blanda kraftfodret åt harry och sedan blir det kanske något litet jobb i paddocken men vi får se. Har mkt o göra idag.
Ska bland annat bort till spellokalen och där ska jag både plugga och sy på lite tkläder (tror jag nämnde något om det igår) kom inte så långt som jag ville alls.
Vet inte om det blir någon ridning, har så dålig disciplin för ridningen när han fortfarande är på betet. lättare när de är uppstallade.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.