Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1032 ggr
emeliekarlssoonn
0

Godmorgon 16/9

Godmorgon alla dressyrare ;)

Glömde ställa om klockan från 10 i 7 till kvart i 6 igår kväll så vaknade på tok för sent för att hinna med bussen till praktiken så får vara hemma idag också. Får väll se till att göra något vettigt hemma, typ dammsuga. Och leta efter min borsas GH gitarr som på något vänster har försvunnit spårlöst. Suck. Dumma saker.
 Får så om det blir stallet en sväng, är ju ungdomskväll i kyrkan ikväll. :)  Ska kolla vilka grejer jag ska sälja också och fota dom. Lär komma ut en lista med grejer när jag är klar.

Har just nu ett brunt pullarträns i stl. X-Full om ngn är intresserad. :)  Bilder kommer som sagt. :)

LinaN
0

Morrn!

här är en som börja tvätta i tvättstugan 07.00 idag. Blev 4 maskiner. Vill ha allt torrt så då får de övriga 4 maskinerna vänta tills på fredag.

Ska börja sy en uppsättning medeltidskläder som jag fått beställning på. Förhoppningsvis hinner jag klart med dem idag, iaf det mesta. Så kan jag förhoppningsvis leverera dem till killen som ska ha dem imorrn.

Sen blir det en tur till stallet. Titta till lillotto, kanske rida, kanske inte. Får se vad man orkar och har tid till.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

Godag!

Jobbar 8-14 idag, sen blir de hem o sova en stund, har inte sovit nå bra inatt. Middag när mannen kommer hem o sen är de rallylydnads dax igen, kul!

LinaN
0

bläh…. nu lyckades jag låsa in tvättstugenycklarna i tvättstugan när jag hämtade den våta tvätten…. :/

vaktmästaren svarar inte och grannen verkar inte vara hemma (för isf skulle jag kunna låna hans nyckel o komma in o hämta mina egna)

Lindbygarden
0

G odagens!

Hoppas du hittat igen gitarren Emelie!:O)

Lina hur har det gått med nycklarna? Fick du sitta o häcka tills näste man kom för att tvätta?

Mia du får inte skicka sånna sms till mig, jag blir ju jätte nostalgisk! Saknar dig HEMSKT MKT!!Gråter

Här är jag i mörbylånga idag igen! Barnen på dagis och jag har kollat golv till en beställning.

Imorse busade fröken G till det med stackars Erik då hon efter att han släppt henne gick ut ur hagen igen! Tokfia! Dock gick hon inte långt men gubben svorCool

Ska hämta Erik om en stund och sen far vi nog på en liten miniutflykt då vi har gryyymt väder här idag.

Ha en fortsatt bra dag idag!

emeliekarlssoonn
0

#4  Hahah, jag har inte ens fått tummen ur och letat efter den. :P

Men jag har dammsugat vardagsrum, hall och kök. I mitt rum ligger så mycket skit på golvet så jag vågade inte dra in dammsugaren där. Rädd för att den ska komma bort ;)

Fiona
0

Goddag!

Skolan som vanligt, hade orentering på berget halva dagen… Eftersom jag åkte moppe hem så kom jag hem tidigare så tänkte hinna med båda hästarna men fastande så klart här. Har hunnit skriva en artikel i alla fall. Ska ut och jogga lillan en sväng nu, precisionscr på söndag :) Förbaskad träningsverk har jag i ljumskarna också, kan vara för att jag galopparbetade Dodde igår ett bra tag och stod upp Obestämd

Jaja hoppas ni haft en bra dag :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Peppe
0

god kväll

ska snart dra till stallet. blir ingen ridning idag, känner mig inte riktigt i form för det men om maria har tid tänkte jag låta Blacky testa skrittmaskinen =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
0

Det blev till att häcka tills nästa man kom. som tur var så var ju allt upphängt redan men ändå. kändes ju bra fånigt att bli insläppt ^^

Nu ska jag bara packa upp strykjärnet som jag lyckades packa ner förra veckan. måste sy ett par byxor och en tunika till en kille som beställt det. men för att lyckas måste jag ha strykjärnet så att linnetyget inte bubblar sig….

Målet är att få strykt  de två tygerna samt att rita och klippa ut mönstret idag. Om jag hinner sicksacka eller så blir ett senare problem.