Godmorgon 14/9
God morgon gott folk.
Här ska vi snart åka till mormor och hälsa på. Tanken är väl också en tripp och leta skor till barnen som verkligen är i behov av nya pjuck. De växer såååå fort!
I övrigt så planerar jag inte in så mkt tan laddar inför helgen och nästa vecka då det händer saker varje dag..
Själva då? Vad händer idag?

Godag!
Jobbar delad tur idag, segt, dvs mellan 8-11 o 16-19 o där emellan ska jag iväg o klippa mig så de är full fart minst sagt.
Försöker mellan samtalet kika på lite till nya huset, mkt som ska fixas, ordnas o köpas. Tv, bredband osv vad man ska välja för operatör. Soffa ska införskaffas, hade hittat min drömsoffa men den är 10 cm för bred… osv osv osv, hur mkt som helst men ack så kul!
#1 Så spännande!!!!
God förmiddag!
Idag ligger jag sjuk i feber halsont och hosta. Är så trött på detta, det grå verkligen från dag till dag. En dag frisk andra dagen sjuk osv.
Efter 16 kommer syrran då ska vi ut och köra hästarna en liten sväng. Annras så händer inte så mycket mer idag!
ha det gott!

God kväll!
Har hunnit med skolan, jobba, städa till grisarna, fix med hästran, bak osv idag. Jag är trött och ska snart krypa i säng. H'rligt väder får jag ju säga i alla fall :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#3 Fy så jobbigt hoppas du snart e frisk!
#4 Va duktig du har varit