Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 771 ggr
Lindbygarden
0

God middag 13/9

Här regnade hela morgonen så hästarna fick gå ut lite senare, typ 09, då fröken G verkligen inte gillar regnet!

SEn ringde MiaMaria och lät mig höra hur hon var ute och red på asfalten, jag blev inte alls ridsugen!!!

Nu ska jag fixa fattiga riddare åt barnen och sen blir det städning. Får se om jag också kan få ridit ngt idag.

Vad har ni för planer?

Peppe
0

Här har det nog regnat under morgonen tror jag, men inte så länge jag varit vaken =) är rätt kallt dock

idag ska nog Blacky få komma ut och skritta i skogen bara, blev ett väldigt tufft pass igår så han har säkert träningvärk. han va helt skummig av svett och då är han ändå helklippt och det var vid 9 tiden på kvällen så varmt var det inte heller…

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Fiona
0

Godmiddag!

Har fixat lite till kaninen & flyttat hästar idag. Ska ut och skritta Dodde sen och tänkte köra lite precision med Fiona sen. Behöver städa rummet men det är ju så tråkigt… Aja vi får se vart dagen tar vägen!

Ha det bra!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

emeliekarlssoonn
0

Godkväll!
Har precis slängt upp vatten på spisen. Här ska kokas pasta. Är vrålhungrig och vi har absolut INGENTING hemma. >.<  Bäst för mamma att hon åker och handlar imorgon. Annars jäklar!
  Dagen bjöd på intagning av halm. Pågick inte jättelänge då det började regna. Fortsätter väll imorgon eftersom jag slutar tidigt och mamma är ledig.

Ha en fortsatt bra kväll! :)