Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 651 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 12/9

Sitter och dricker morgonkaffe. Tänkte jag skulle rida en sväng här sen men såg nu att det är fullt ös på alla traktorer så vi får se om det går bra eller inte.

Sen är det röja i ladugården, tvätta och röja ur en box som gäller..

Vad ska ni hitta på idag då?

Lindbygarden
0

Så nu har vi varit på promenix!

Fiona
0

Hade tänkt att rida & köra pållarna idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra bara, är sugen på att göra något annat än att bara rida/köra ut Obestämd Kanske borde försöka slå av gräset i paddocken och försöka jobba Dodde lite! Ska även bada ett marsvin inför en utställning senare. Och ikväll är det dubbla avsnitt av Överlevarna =)

Ha en bra dag!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Ninnii
0

God förmiddag!

Hade sovmorgon idag, så skönt. I går var jag och Peter ute på Bogrens och dansade till Skotts. Det var jätte roligt och vi mötte upp fyra kompisar. Idag kna jag knappt röra mig pga foglossning och ryggvärk. Men det var lite roligt att komma ut och få dansa ändå.

Har mockat nu och ska duscha och åka och hämta Matilda hos mormor. För vid 15.30 är det dop, vilket jag inte alls ser framemot. Hade vart skönt och vart hemma.

Ha en bra dag!

mooi
0

god morgon/lunch

Idag har vi tagit sovmorgon efter att ha gått upp innan kl 6 i över en vecka.. Nu äter jag lite och ska strax sticka till stallet, har stallmöte idag kl 13:30, ska mocka och ta in tanterna idag. Sen kan det bli ett lätt joggingpass i ridhuset eller en sväng ut i skogen.
Ikväll blir det ut på krogen!

Cilla89a
0

God Morgon, eller god lunch ;) Upp vid 6, först som vanligt för att fodra och släppa ut hästarna. Sedan sov jag till 11, för att gå ut och jogga Brimad i skogen, och ställa och böja igenom, inför tävlingen imorgon, LB:1 och LA:1, OM hans högra baksko behagar att sitta kvar, några sömmar har släppt, den glappar lite Tyst men hovis ska komma på tisdag och sko om, så jag hoppas den sitter kvar.
startar inte första förrens 14 imorgon, så det blir en lugn kväll, gör iordning häst och grejjor imorgon förmiddag :)
Annars idag, ska mocka och fixa i stallet och sedan köra min syster till staden, och så ska jag plugga lte Kemi, prov på måndag..

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Fiona
0

Har vart ute och ridit nu, hoppade. Vi kom över ett hinder på 1 meter riktigt snyggt idag Skrattande Bra bjudning får han när de blir lite högre också!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Lindbygarden
0

Nu har vi varit ute och haft picknick i ena hästhagen brevid unghästarna. Supermysigt i solen och sen låg hela familjen o bara slappade i solen och lyssnade på unghästarna som stod och mumsade hö.. HÄRLIGT!

Sen har vi klippt gräs, röjt i ladugården ( en del sten kvar att ta ut)tagit in Tjalle och pysslat med honom. Så nu ska vi iväg till lekplatsen sen tror jag att det är min tur att ha skottkärran så jag kan mocka och röja min ena box.

Unghästarna går fortfarande ute men Gabrielle, Garcon och Tjalle står inne.