Godmorgon 11/9
Ja hej där! Var uppe med tuppen idag då Alex vaknade typ vid 06!
Planerna för idag, solen skiner och det är en fin o lite småkylig höstmorgon, är att ta ut Gabbie på en tur.
Har inte bestämt mig för om jag ska rida eller bara longera en kort stund. Har fortfarande inte fått tummen ur och beställt gjord vilket jag får göra då jag är lite tveksam till att arbeta henne på volt då hon är såpass svag och omusklad.. Kanske blir det bara en promenad?
I övrigt så är det mys med familjen som gäller!
Vad ska ni hitta på denna fredag då?

Gomorgon!
Jag jobbar till 2 o sen ska vi träna agility. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, ev ska jag o mannen åka o kika på lite möbelaffärer efter en ny soffa. Har inte smält gårdagen än, lever i ett lyckorus 
#0 Lugna dig med longering, låt henne gå på rakt spår till en början, rid eller tömkör
#1 Ja gud så kul med nytt hus!! Men återigen, jag vill se bilder massor av bilder!
Ja jag är på samma spår som dig angående longering då hon också drar in lite, hon orkar inte, vilket ökar belastningen. Vet det sen i vintras då hon fick longeras lite för magens skull..
Nej då blir det nog en promenad till lite nya ställen där vi sen ska rida!
Just det Mia du har MAIL

Äsch kan ju inte kolla mailen på jobbet, men ska se om jag kan låna en dator på rasten 
Idag åker jag till skåne, tar bussen till stationen nu 12.09, sen är jag väl framme nångång ikväll!
*kram på er*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Gokväll! :)
Dagen började med skola kl. 8 imorse. Slutade vid halv 2. Gick på stan och letade en ny mobil till en kompis. Hon köpte sig en sonyn ericsson T700 som jag nu också är supersugen på att skaffa mig. jag har dock inte pengar till någonting just nu. >.<
Kom hem från city gross, har varit med mamma och brorsan och köpt grejer till min brorsas och ett gäng kusiners födelsedags firande imorgon. Uscha. Jag HATAR att fira födelsedagar med släkten..
Jag är supertrött så ska försöka lägga mig lite skapligt idag faktiskt. Lär sluta med att jag ligger med näsan nertryckt i New Moon på svenska. 
New Moon är jätte bra!!!!